2007年3月10日 星期六

為自己平反

今日我終於忍唔住同老闆一五一十咁講清楚我同另一位同事既問題,令我有呢個行動既導火線係咁既~

有一個其他部門既同事想製作類似我地部門出既folder,所以搵我幫佢手想要個spec.黎做參考...我地部門既folder係我入職時已經存在,我唯有睇下舊既檔案有無資料,睇晒係我地間房既舊檔都搵唔到...我唯有打俾前老闆問啦(新老闆同我一樣點會知呀,另一位同事問佢只會自討沒趣,所以最直接既方法就係問舊老闆,佢咩都記得架麻)....舊老闆都忘記左幾時整(我諗真係整左好耐),不過就講左係邊間公司幫我地整...咁都好,我就打俾間公司諗住叫佢地俾番個spec.我地啦,點知佢地check完話無呢個record喎...咁我都無辦法,於是覆番個同事話幫佢唔到,不過我都搵左幾間會整folder公司既資料俾佢,等佢聯絡叫d公司send個spec.俾佢參考啦,本來應該告一段落架啦~

點知位同事打俾我個同事問同一個問題,我知佢都想多個搵到既機會...位同事收到電話就俾說話我聽,好大聲講話呢d野係我跟既,應該搵我(我相信對方應該同佢講話已經搵左我,不過無成果)~~同事再提高聲線答:佢做左幾個月啦喎(我諗對方應該係話我新,唔熟資料啦),再講:咁我幫你再睇下啦,其實都係睇同一樣既舊檔搵,就睇下大家思路同唔同,搵既野一唔一樣啦(我聽在耳裡覺得佢係話我做唔到野lor,哼,我心諗你咁叻咪搵出黎lor),就咁佢同對方既對話就收線啦...點知更令人發怒既說話在後頭

佢唔知打俾邊個啦,跟住都幾大聲講話"佢又卸d野俾我做啦....痴線架~"(我相信佢應該知我會聽到)~~

嘩,我聽到呢到火都黎埋啦,我邊敢卸野俾你老人家做呀~~就係呢一刻,我覺得我唔可以坐係度繼續忍,我決定放工之後同老闆講(我估計佢一定會同老闆投訴我卸野俾佢做,如果俾佢搵到資料既話,仲會踩多我兩腳添)...於是佢咪不斷係度搵檔案睇,最後當然無功而還啦...不過佢仲call唔知邊到再要d仲舊既檔案(我覺得佢係想證明自己一定會搵到,我實在無時間搵得咁舊,而且我亦唔知可以再call更舊既黎睇)

放工啦,我等佢走左就去搵老闆傾啦...呵呵,真相大白啦,原來有人告狀先...老闆話其實佢上次問我同佢既溝通問題係因為佢寫左一大篇email俾老闆,老闆仲印左出黎俾我睇添~~可能個位同事既心目中,我都係一樣咁衰,成日"卸野"俾佢做...點都好,我原原本本將我受到既對待講左俾老闆知,我唔知老闆信唔信我所講既,不過我只係要求我想維持番寫紙仔或者電郵既溝通方式,因為我真係唔想睇人面色(佢又唔係老闆,只不過係ACO咋)...同埋表明今日既事件我完全無叫同事搵佢幫手查野,我仲同老闆講我預計佢之後同你講既版本係點~

老闆同我講話俾多2個星期時間再睇下情況,因為同事屋企發生左d事(老闆都有講俾我知係咩事,咁當然我會當無聽過啦),可能影響左佢既情緒...雖然我覺得佢既不禮貌並唔係呢排先係咁,不過我都唯有勉強自己多2個星期啦~~

好彩我決定同老闆講咋,好人真係唔做得...況且佢都當我衰人架啦,睇佢係俾老闆封email寫話樂意幫助我,真係不禁失笑...原來"呢d唔係我負責架喎"、"你自己睇file啦"、"我唔識架喎"係幫助我既說話黎既,真係佩服佩服,小妹果然係咁拜下風


2 則留言:

  1. 要同啲自己唔鍾意既人日日一齊做野真係好辛苦,咁兩個星期後如果冇改善咁你老闆會點做呀??

    回覆刪除
  2. 唔知呀...睇下點啦~~

    回覆刪除