2007年3月30日 星期五

0330的晚餐


今晚係節衣縮食下既一餐平價而又豐富既晚餐,好似好矛盾添

點解要節衣縮食呢事關我呢個慳家c9仔每月都有個吳家收支一覽表既,用途當然係監察吳家既財政狀況啦吳家既每月支出已經連續6個月都維持係5位數,可能大家覺得呢個數字好正常,不過對於我黎講始終唔係好鐘意,難得今個月埋數仲係4位數,捱多2日就踏入4月份啦,所以我好想成功繼續維持係4位數...

聽日星期六,唔多唔少都要預會使多少少錢,所以今餐要盡量平....結果當然又係睇中超市既特價品啦,之但係食物都可以多到蓋滿整隻碟,底下既白汁意粉全被遮蓋呢~~一樣飽到上心口

呢到二十蚊都仲有找,雖然今餐就求其左d,不過為左達到目標就食下貧餐啦...只多4月去食番d好野lor


9 則留言:

  1. 嘩, 你呢餐好肉下喎。   呀, 想慳, 我推介慳家精選: 芽菜, 豆腐呢d豆類真係又多又平又健康。

    回覆刪除
  2. 哈哈! 呢d 餐啱哂我老公! 多肉!! 不過唔好成日食呀!

    回覆刪除
  3. 吳太, 吃咩都無所謂... 最緊要係兩口子.... 開開心心地在一起....  吃吃吃~

    回覆刪除
  4. 妳是否買了燒烤包? 全部食物都係bbq常吃到的... ... 吳家每月開支包括什麼呢?勞宅沒有開支表,我突然想計下家庭每月開支... ...

    回覆刪除
  5. JK:果然眼利喎~~燒烤包老公最鐘意~~ 吳家開支分類項目有:娛樂(eg唱K,睇戲,遊戲機)、家品(總之關於間屋既使費,eg水電煤)、醫藥、膳食、父母家用、交通、打扮(衫呀,剪髮呀,買skincare呀)、慶祝/節日(因為特別日子而有既額外消費)、其他(eg進修,交稅呢d一年得幾次既項目)...咁就計齊晒每月既開支架啦 七七:無錯呀...簡直係金句 敏敏敏:係呀...我其實真係唔多鐘意煮蔬菜架~~ 朱太:無法啦,我老公無肉不歡,我又唔鐘意食菜...所以呢d餐對我地黎講無所謂

    回覆刪除
  6. 間唔中一餐係o甘都無所謂呀!都一樣好食呀!

    回覆刪除
  7. 無菜呀,唔健康呀.....

    回覆刪除
  8. 仲咩唔炒d菜~~~健康d嘛~~

    回覆刪除