2007年3月25日 星期日

0325的晚餐 ~ 方飽薄餅

今晚係屋企煮晚飯都係因為一包到期既麥包所致~~99與老爺琴日要去印尼3個星期,所以星期五晚就call左我地上去屋企俾左d食物我地,其中就係呢包今日到期既麥包勒~~

因為佢,我今晚就整左呢個方飽薄餅,好味道呢

屋企有包菠菜,配上煙火腿一齊焗...唔錯唔錯~~

而呢個麪包布丁就係老公要求既,佢食左都有3份2...飯後仲有無核青提子,都不失為豐富既一餐


6 則留言:

  1. 呢個方包薄餅我鍾意喎 睇落普通多士焗爐都應該整得到 咁我就可以試下喇!

    回覆刪除
  2. JK:係呀,普通多士焗爐都整得架~~

    回覆刪除
  3. 方包薄餅幾好食o甘喎!好有創意呀! 有焗爐可以整多好多美味o既o野食,可惜屋企無呀!

    回覆刪除
  4. Little Bunny:係呀,我自己又鐘意食焗野...以前細個屋企無焗爐已經好恨有架啦...所以當自己掌管廚房就一早預左擺焗爐

    回覆刪除
  5. 我本身是個 pizza 迷.... 今次見到你整呢個 pizza, 我真係封你為我既偶像呀!!!! 令我瘋魔呀~~~

    回覆刪除
  6. 你真係好勁呀, 乜都識整

    回覆刪除