2007年3月24日 星期六

Kuspy Kreme Dougnnuts


今日老公要番半畫,而我就約左媽咪去太古坊既彩雲軒飲茶~~食左叉燒腸粉、咸水角、鴨腳扎、蒸釀豆腐、菜乾豬骨粥...2個人食都好飽啦,埋單只係$66,好抵食呢

飲完茶番娘家坐下又八下屋企人既最新情況,原來細細妹已經係西環買左個單位啦,6月就可以搬得啦

媽咪就約左雀友2點鐘開檯攻打四方城,而我就等老公食完晏會合我...最後決定去銅鑼灣行下

今次無去sogo個邊,改左去行利園~~好似好高級添...其實我同老公都係第一次行利園架咋,周圍d人感覺上真係好似有錢d咁喎...本來想同老公去Zoe high tea,點知老公嫌貴...最後去左禮頓道既丹麥餅店食左一個漢堡飽同埋熱狗,各$6...我就鐘意漢堡飽多d,因為好明顯塊漢堡係人手制既,而老公就鐘意熱狗多d...不過我就覺得無咩特別...大家可以去試下~~

行下行下,最後去左呢間Kuspy Kreme Dougnnuts食冬甩...我要左個原味糖衣($10),老公要左個藍梅夾心($12),可惜冬甩唔係幾o岩我口味,雖然都覺得幾鬆軟,可惜太甜...而且又凍冰冰喎....見佢咁出名,試一次就夠啦


8 則留言:

  1. 我都覺得甜得濟。又貴...

    回覆刪除
  2. 係呀,都幾貴...唔抵食~~

    回覆刪除
  3. 我都食過呢間donuts,好甜... ...not really my cup of tea... ...

    回覆刪除
  4. 但係我好鍾意食喎,而且只鍾情原味,不過真係好肥囉

    回覆刪除
  5. Thy:你唔覺得佢太甜咩? JK:英雄所見略同~~

    回覆刪除
  6. 我就係唔鍾意佢有d 似蛋糕咁鬆鬆咁...我覺得中式冬甩好食d..

    回覆刪除
  7. 敏敏敏:中式冬甩,我有無食過呢

    回覆刪除
  8. Yan : 唔知點解我又接受到喎,反而有時啲糖水太甜又接受唔到喎 敏敏敏 : 中式冬甩係咪指沙翁呀??

    回覆刪除