2007年3月27日 星期二

身體‧差


唔知點解呢排成日病既呢

新年後病左一排,前2個星期又腸胃炎,現在又患上流感今次應該係我自工作以來,一個月內請了2日病假...唔通我身體差左,好在都係小病,休息夠就可以痊癒的了~~

從前這些小病我是懶得去看醫生請病假的,現在心態不同了,身體要緊,還是看看醫生比較安心....身體健康最緊要


8 則留言:

  1. 哎吔,你唔舒服呀?今晚出唔出得黎食飯呀?如果唔得都唔緊要,遲啲我地上去你屋企玩都得架! 而家你快啲去休息先啦,感冒最緊要係訓覺,訓醒會好好多。 祝速速康復!

    回覆刪除
  2. 天氣都好大影響呢! 飲多點水, 早點休息, 希望你早日康復!!!

    回覆刪除
  3. 七七:係啦,呢期潮濕,真係令個人好唔舒服~~ Joey媽:唔使擔心,今晚既約會地點咁近,我黎到喎~~而且病都要食飯架麻,食素就o岩我呢個病人啦...我食左藥,好左好多啦~~

    回覆刪除
  4. 保重呀~~  休息多d呀

    回覆刪除
  5. 其實病就真係最好請日假留喺屋企休息,尢其係流感,免得公司變咗疫區呀嗎

    回覆刪除
  6. Thy,Lover,JK:多謝關心...喉嚨已經無琴日咁痛啦...不過我諗緊係唔係應該搵中醫調理下身子呢?

    回覆刪除
  7. 保重保重, 我有頭暈身興會去睇中醫多, 斷尾快, 又唔駛食完藥好眼瞓。

    回覆刪除