2007年3月18日 星期日

一壽司

本來今日的主要節目是為我和老公買洗面乳,由於想試些新品牌增加新鮮感,所以看中了L'occitane的蜂蜜洗面乳,可惜在店舖試用時,我受不了那古典的氣味,所以放棄了,一時之間不知買什麼品牌好...最後空手而回

老公就在花墟買了枝富貴竹...晚飯本想去吃峰壽司的,不過不想等位...最後去了雅蘭的一壽司

因為之前吃了個很豐富的下午茶,所以真的不太肚餓...吃點東西當晚餐就可以了...所以我們只吃了5款

A5和牛手卷:味道不錯,只是牛肉太少了~~

三文魚壽司:正正常常的味道

芒果花之戀:這裡好像很多壽司也用上芒果,不過老公說吃不到芒果味

醬汁燒玉子:我很喜歡吃玉子,這裡有單叫的燒玉子...厚厚的很吸引,味道也還可以

蜘蛛卷:這其實是軟殼蟹卷,味道尚可...可惜軟殼蟹不夠脆

旺角這間店不用等位啊,晚上十時後更只收半價呢~~不過我覺得還是板前壽司比較出色,老公也有同感...不過這間店有很多熱帶魚,老公可以一邊吃一邊欣賞魚魚,也是個加分的地方


4 則留言:

  1. 請你 飲杯咖啡 啦 !

    回覆刪除
  2. 我用過L'occitane洗面乳。好唔啱我。又話好溫和好濕潤, 用完乾到猛猛緊... : ( 用左幾次就放棄左...

    回覆刪除
  3. 點解會唔駛等位0既? 見好耐冇食過迴轉壽司,我星期五晚八點分別去了旺角「一壽司」和「峰壽司」取飛,兩間都咁多人,最後行了個半小時街才食到峰壽司。食完飯大概十點半,我去「一壽司」視察0下半價壽司有幾多人排隊啦!嘩!好誇張呀!比八點時超碼多了倍半,過百人充斥著整個等位大堂! 唔通星期日少d人排隊?我下一個目標都想試「一壽司」,但因為次次都咁多人,一直都食唔成囉! 至於板前,一年多前試過尖沙咀分店一次,覺得好普通,與峰壽司差好遠。但見板前至今都人龍不絕,分店仲愈開愈多,唔通我咁0岩0個日黑仔?考慮0下將來俾多次機會佢啦!

    回覆刪除
  4. Sher:下,排得咁誇張 ...我個日真係唔使排喎,就咁入去就得啦...入去時仲見到有大檯無人坐喎,食完走時都依然唔使排呀 我老公就食過峰壽司,我自己就未,不過老公都支持板前好少少...不過我搵日都會去試埋峰壽司既 仲有佐敦開左間叫天下壽司,食評都好唔錯,我都會去試一試佢 朱太:好在我無買到

    回覆刪除