2007年3月8日 星期四

0308的晚餐 ~ 金銀蛋肉碎菠菜、和風牛肉

琴日放工時係Citysuper買定餸,今日一放工就可以直接番屋企,比老公早一步入門口添喎

今日都有新餸上場,就係

金銀蛋肉碎菠菜:掂呀,我覺得好好味呢~~而且唔知點解,我覺得係Citysuper買既菠菜係靚好多架,都係$4.5,唔貴喎...咁當然份量比街市買少好多啦,但係2個人食就剛好...我對呢味菜好滿意,睇黎我又多一個鐘意食菜既理由勒

和風牛肉:呢個係Citysuper買時已經醃好左...我只係自己加d洋蔥再煎下佢就完成啦...Citysuper既醃料果然唔同d喎,幾好味呀...老公仲問我用咩醃添~~

腰果啫啫雞煲:因為個豬豬沙煲細,上次買黎整雞煲既材料太多,所以留起左一半未煮...今日再接再勵整多次,依然美味

唔好講笑,今個星期破左記錄,由星期一煮到星期四呀~~明天可以休息啦,因為約左《蝴蝶‧樹》班姊妹呀


沒有留言:

張貼留言