2007年3月25日 星期日

Zenana facial (閨房)


想讚呢間facial好耐架啦~~要讚佢就要講番我做facial既歷程啦~~

話說我開始幫襯美容院做面部護理始於籌備結婚之時,為左想做個靚靚新娘子,婚前一年開始物色美容院做facial...我個時每間都去試d體驗價,即係第一次做只須百零蚊個d...我好受得住hard sell架,所以都試左好多間,例如Oasis Spa, Modern Beauty,32C, Covermark等.......有d係幾好,不過價錢都幾貴,又無d銀碼細既plan喎,我邊捨得呀...最後都唔知點解join左Orlane既facial course

初初都覺得orlane ok架,買左個10次既基本護理plan,好似係4千左右,仲送一次body treatment添~雖然係基本facial,不過包埋肩頸按摩同手部按摩,環境又唔錯...可惜後來d美容師愈黎愈hardsell,每次都sell我買多d,雖然我堅持唔買,不過都被迫聽佢sell起碼半小時...整整下,我都唔係好想去,結左婚仲剩低2次都放棄左,而且我去開旺角分店又搬左去荃灣喎,地點唔就腳更加唔想去啦...所以婚後就無再使錢出去做facial勒

婚後一年,銀根開始鬆動番少少(起碼結婚開支同新居裝修費都叫recover番少少),而自己既皮膚好似差左,都想出去做下facial架(除左貪靚之外,其實做facial都幾舒服,幾享受架)...咁o岩個時收到Zenana(中文叫閨房)既免費試做coupon(佢係Hair Culture旗下既,由於新開,而我又幫襯過hair culture咪寄俾我lor)...所以就去左試下啦~

地點都幾近我屋企,環境亦算唔錯....最重要服務好,唔hardsell~~以我既經驗,第一次去試做之後都sell得你幾勁架麻,個次當然都有sell啦,不過我覺得唔算好hard...我見個優惠都幾吸引,又用唔錯既護膚品牌,所以就join左啦~

我係上年10月join既,平均3個星期去做一次,到宜家都已經半年啦~~我通常都做佢個75分鐘valmont facial(第二貴個隻架啦),除左基本程序,仲包埋做儀器,肩頸按摩,修眉....好多美容師都幫我做過,個個既手勢都唔錯,成個過程又唔會sell你,個別可能會有意見提議,都係一句起兩句止,不過拒絕左就唔會再騷擾你....75分鐘既facial,通常都超時最少15分鐘,感覺又抵左d...做完亦好少會sell你,反而會問你感覺如何,有無幫助...通常講5分鐘都走得架啦,所以我真係幾鐘意呢間Zenana架

今日又係我去做facial既日子,今次做左Bio機....我覺得做完真係即刻容光煥發左架,有時都要對自己好d先得既

 


10 則留言:

  1. valmont facial 係好野, how much? 但係就唔好做咁多果部 bio 機, 一唔 keep 住做, 會仲差d!  因佢係用電流的, 長遠對 SKIN 不大好.  其實隻product ok的話, 就不用借助機, 只不過係一啲 GIMMICK.  佢地有無 L6 呢部機, 放果OK 之餘又不會傷身(SKIN)!! 

    回覆刪除
  2. JimJim:佢3月剛加左少少價(淨係加valmont facial系列),之前我做個隻係$680(我個plan折左大約$390),宜家貴左少少,正價$710,折左大約$400啦~~ 其實我好耐無做Bio機啦,好似都有5個月,之前做DermMax個部多....不過見咁耐無做咪轉下lor,我之前都係覺得基本facial都夠架啦,不過用機個效果真係更好喎...我見佢包埋做機個價錢又唔算貴,所以咪做埋lor~ L6機,呢部唔係for body架咩

    回覆刪除
  3. M6 係做身, L6做 FACE, 同一間廠出的, 效果OK 同安全!!!

    回覆刪除



  4. hi.我第一次留言呀.可唔可以比你去開果間嘢個地址我呀?同埋你話valmont 折左400到,如果我join  packet會唔會更平?



    回覆刪除
  5. 果林:hihi,zenana既地址係廣東道中港中心5樓,如果你真係join記住話係我介紹呀 (Ms Yan)...如果你唔係買現金點數而係10次既package,應該只係有正價既9折...況且宜家加左價,應該無我個時既offer架啦...如果你有更抵既offer記住話聲我知喎~~

    回覆刪除
  6. haha~我都係佢地0既客~佢地真係好好招呼~又乾淨~d女仔又靚又有禮貌~
    ^_______^
    [版主回覆03/16/2008 22:55:00]係呀,不過呢排忙少左去,睇黎都要搵日去做下facial啦~

    回覆刪除
  7. hello, im new to ur blog~since im searching Valmont facial, may I know the facial you go? can you give me the contact number??thanks^^
    [版主回覆03/15/2009 21:24:00]佢電話係27303380
    如果你join,可唔可以話我refer呀?我number係420(ms yan)~

    回覆刪除
  8. thanks so much, no problem, i will tell them ur number. i call and ask the plan tomorrow^^they using Nature by Valmont for facial? how much is your plan
    [版主回覆03/16/2009 00:30:00]佢地有好多brand既,valmont係其中一款,係用nature by valmont架,不過近排將洗面個step用左valmont添~
    其實除左佢地岩岩開時個offer特別平之外,之後再買都係standard用番佢地個price list,唔會好似其他地方見你猶豫又平d黎引你咁,所以你唔使驚你會買貴過其他人~
    我點數point同facial package都有買架~

    回覆刪除
  9. thanks for your answer!! so is it around $4xx pre once? I want to try Valmont facial ar^^
    [版主回覆03/16/2009 22:56:00]如果你買非繁忙時段既package就可以$4xx...不過如果唔係,最basic既valmont facial package都要五百頭一次架~

    回覆刪除
  10. Ar~~ Can you tell me more about the environment of Zenana? I saw from their website, their lightening is blue...is the environment relax? also I am interested to body massage as well, have you ever try it? sorry that I have soooo many questions....
    [版主回覆03/18/2009 21:46:00]個藍燈係reception先係咁...入到房好似平時係普通燈,可以較暗既,通常我都會zzzzz,哈哈~
    有呀,我呢期做左幾次body massage(人手通淋巴),我覺得都唔錯...你知通淋巴點都會痛架啦,不過做完真係散緊d疲勞~

    回覆刪除