2007年3月10日 星期六

告別UNY之行動


中學時期已經家住鰂魚涌,當時都好鐘意行UNY架...宜家UNY要改裝,部份已經關閉左啦,今日得番女裝部仲有營業,我特地同老公一齊去行一行來個告別購物~~

時代真係不斷改變,不少地方都要改裝迎合新一代...愈黎愈多我所熟悉既事物要淘汰,其實都幾無奈當然我唔排除會變好,不過我亦唔覺得宜家既好差

雖然告別在即大減價,不過都唔算太多人...起碼我都可以買到野~~

一件粉紅短褸及半截褲都係宜家時下流行既服飾,我見平平地就買黎試下著啦...怕且我都仲襯得起呢d少女服既...原價共$650,現在折左,盛惠$160...幾抵呀

 


4 則留言:

  1. Oh, i've not been to UNY for a long time, I live in Sai Wan Ho, therefore Jusco and UNY are my hang-out places! Oh, this is cool, your blog is more "hk eastern district".... that can ease my "home sick" for a bit!

    回覆刪除
  2. 好!今日去UNY睇吓有無平野買先!! ha..ha...

    回覆刪除
  3. Sa Sa:有無買野呀? Alwen:係呀,我都好鐘意行吉之島架

    回覆刪除
  4. 我無買到野呀!! 因為星期日 UNY 得番超級有開炸!!

    回覆刪除