2007年3月1日 星期四

0301的晚餐 ~ T骨牛扒/焗羊扒配白汁寬麪


終於完成左份annual report,宜家就要忙於搞幾餐宴請外賓既春茗勒...今日要去紅磡個邊睇場地,仲要confirm埋菜單,搞完都係收工既時間啦...於是去左吉之島行超市,見到有意大利節就買左盒意大利米、墨魚汁、寬條麪...既然咁樣,我就決定今日煮西餐

牛尾湯配香蒜多士

****

T骨牛扒白汁寬麪

焗羊扒白汁寬麪

****

生果盆

~$45 per head

煮西餐就要預好d時間一樣一樣接住上菜,點知老公係都要等埋我一齊食,結果都係湯同主菜一齊上晒...原來老公最開心見到有香蒜多士食喎~~閒時食下西餐都幾好呀

 


5 則留言:

  1. $45又平又好食唔該我都過來食啦!

    回覆刪除
  2. 珍妮仔:我一直都有睇你個blog架,估唔到你都有黎睇我個blog喎...好開心呢...不過我要多多向你學習廚藝先得

    回覆刪除
  3. 嘩, 真係平,靚, 正呀~ 你既廚藝真係掂呀~ 真係要多多向你學習呀   p.s. 收唔收徒弟呀???

    回覆刪除
  4.   我都好鐘意食香蒜多士..流口水中

    回覆刪除
  5. lover:你過獎啦...我邊夠資格收徒弟呀~~ 碧姬:香蒜多士都係現成買番黎之麻~~

    回覆刪除