2007年3月7日 星期三

0307的晚餐 ~ 青口香菇意大利飯Ricotto

今日老公與同事去左旺角晚飯慶祝其中一位同事生日,我樂得悠閒,好好享受獨處的時間

係海港城逛左一陣就番屋企啦,雖然係一個人的晚餐,不過今日好有心情整野食...就煮左呢個

青口香菇意大利飯:

第一次整Ricotto,好成功呀...Ricotto係"煙煙un un"既,唔似我地平時食既飯咁軟綿綿,有少少硬架...雖然仲好似硬左少少,不過我覺得好ok啦,而且整得好creamy...相比之下,青口都只係配角

不過煮Ricotto都真係要好有心機,淨係煮個飯都要半個鐘呀,慢慢用上湯煮呀煮...不過煮好左真係好開心,而且真係好好味呢...我仲煮多左一份留俾老公做便當呢,yeah

 


5 則留言:

  1. 雖然食飽飯, 但見到都好想食

    回覆刪除
  2.   睇黎的確唔錯..你老公真係有口福 !

    回覆刪除
  3. 吳家吾居 , 你呢次既出品, 直頭可以放係高級餐廳既 menu 入面.... 好吸引呀!!!

    回覆刪除
  4. Little Bunny:都叫唔錯啦 七七:有無咁勁呀~~不過今次上碟就砌得靚靚地lor~~ 碧姬:老公未食見到張相都話靚呀,不過第二日食飯盒時就同我講點解得咁少飯 PuiPui:真係咁吸引...多謝讚賞~

    回覆刪除