2007年3月13日 星期二

吳家吾居部落一歲生日

我不時也會重溫吳家吾居部落的日誌,今天當我又慢慢細看回憶過去的一點一滴時,巧合地發現去年今日正是我第一篇網誌發表的日子

原來這個記載著我婚後生活的角落也已經一歲大了

時間真係過得好快,希望這個小小的空間能繼續為我保留每天值得回憶的生活~~


7 則留言:

  1. 吳家吾居 ~ 生日快樂!!

     

    回覆刪除
  2. 原來係一週年紀念日,恭喜o西呀! 希望可以繼續分享以後o既每個紀念日呀!

    回覆刪除
  3. 記得繼續努力寫呀!我好鍾意睇! 你同你老板反映完之後,你個麻煩下屬呢兩日有無新搞作?

    回覆刪除
  4. 努力出blog...祝人氣急升~~~~

    回覆刪除
  5. 新任陳太,小杯,七七,Little Bunny,Sa Sa: 多謝支持 Joey媽:你都要努力寫呀~~我都好鐘意睇 ... 麻煩下屬?我從來都唔當佢係我下屬喎,免得過我都費事叫佢做野...我都夠忙啦,真係唔得閒理佢

    回覆刪除