2007年3月23日 星期五

0323的晚餐 ~ 春雞兩味

琴日買左隻春雞番黎醃左一晚,今日可以焗黎食啦...都要焗成25-30分鐘,焗到個皮呈金黃就可以架啦~~

焗緊既其間就上個田園忌廉湯,係貴價罐頭湯(citysuper原價$16,特價$10)黎架...不過我手多加多少少水,所以稀左...其實味道唔錯,唔覺係罐頭呢~~

我比較貪心,難得有心情親手整焗雞,又想試多款味道,所以斬開左半隻,每邊醃一款味道,黎個一雞兩味

南乳脆雞:老公鐘意食濃味既,所以我一早已經預左俾呢個南乳脆雞俾老公...老公切左2舊俾我食,果然比我個款入味喎...而且入口就滲出淡淡南乳香,係口腔內迥盪...老公仲話隻雞好多汁添呀...成功左

香草蜜糖焗雞:呢個西式口味當然係我食啦~~初初睇佢好似仲焗得靚過老公個款,不過用刀叉切左雞胸黎食就麻麻地啦,好似無咩味咁既...已經醃左成晚啦喎~~好大原因係我唔食d雞皮(因為怕肥),d味道基本上都係集中係表面,所以入面既肉就比較淡...但係好奇怪,後來我放棄唔用刀叉食,直接用手拎黎食...個感覺即時好味左好多,唔通只係雞胸位有問題?...唯一連皮食既地方就係雞翼,嘩,簡直好味到唔停得口

今日心情好,仲連2碟既賣相都整唔同樣添...而且伴碟既小棠菜亦好好味,我都食晒呀...意粉亦好味道...真係好有成功感~~


6 則留言:

  1.   近來既新作都令人口水流呢 ...讚 @

    回覆刪除
  2. 春雞係唔係要買citysuper 果d貴野呢?

    回覆刪除
  3. 有焗爐真係好,可以整好多好野食,下次我搬屋一定留個位放焗爐先得。

    回覆刪除
  4. Thy:其實個焗爐只係好似微波爐咁大,都唔算阻訂架~~ 朱太:我呢d c9邊捨得買貴野呀...係citysuper個層既wellcome買架咋...仲要係特價$13 碧姬:真係

    回覆刪除