2007年3月17日 星期六

南蓮園池

今日天陰陰又番風,仲有毛毛細雨添~~咁既天氣都唔知去邊好

之不過又唔想行油尖旺喎,最後決定去行下鑽石山廣場...出左地鐵站,老公見到個路牌寫住《南蓮園池》~~我都知有呢個地方想去行下,不過唔知原來咁近市區,毗鄰鑽石山廣場~~

面積都幾大喎,慢慢行慢慢睇,都消磨左有1小時呢~~園內播放著中國音樂,一點也聽不到外圍的車聲,很多不同的植物,又有亭台樓閣...還有茗茶、食素菜、賣紀念品的地方呢~~尚有個展覽館啊

市區中難得的休憩地方,值得一遊~只不過很多地方也圍著,也太多保安員吧,感覺不夠自由

城中古園 鬧市尋幽 雖由人作 宛自天開

我覺得帶長輩來逛逛,應該很不錯~~



7 則留言:

  1. 這個公園建造之時,真的花了不少時間同心機。    

    回覆刪除
  2. 環境唔錯喎,唔想去郊區咁遠,嚟呢度都可以吸吓新鮮空氣喎,直得推介呀 等我考慮吓搬嚟呢區,學啲老人家咁朝朝嚟晨運先

    回覆刪除
  3. 上次去,D保安多到,仲要係有Do野掂都米掂到,保安已經喝住,覺得好掃興,行o左一陣就拿拿聲走,亦都唔想再去

    回覆刪除
  4. 好靚呀!! 等我今個星期叫周生同我去先.

    回覆刪除
  5. Fiona:去呢度好方便架,你地去拍下拖啦 Little Bunny:d保安咁惡....我個日去又無聽到佢地有出聲喎,好彩呀~~ Thy:咁又唔使講到要搬黎呢區咁嚴重,你住緊個度空氣應該都唔錯架喎? Classic Bear:我都相信應該花左唔少心機去設計~

    回覆刪除
  6. 嘩好似去佐台灣呀

    回覆刪除
  7. KT:似台灣咁勁...我都想去旅行呀

    回覆刪除