2007年3月4日 星期日

家鄉紫心蕃薯糖水


上星期老公位朋友送左3舊蕃薯同包片糖俾我地,咁當然係用黎煲蕃薯糖水啦~~

原來我同老公都未飲過呢個咁普通既糖水,我上網搵到呢個家鄉蕃薯糖水既食譜,整時先發現朋友送既係紫心蕃薯,所以煲左出黎唔係正常既黃色糖水,而係紫紫黑黑既,睇見都有d驚呀

不過飲落都OK,可惜我同老公都唔知呢個係咪正常既味道...因為太大煲啦,我就倒起左一樽俾老公拎番教會,希望教友試下d味道,我真係好想知o岩唔o岩味呀...老公番黎話糖水同蕃薯都沽清啦,大家話味道同出面既差唔多...啊,咁我就放心啦,不過我同老公未飲過係o岩既,因為我地都唔係太鐘意飲呢款味道既糖水


2 則留言:

  1. 煲糖水, 黃心個隻好飲好多~ 呢隻就煨黎食好食d~

    回覆刪除
  2. 我都知呀,不過都係批皮先知係紫心...我仲剩低一舊蕃薯,唔知放入焗爐煨得唔得呢

    回覆刪除