2007年8月5日 星期日

0805 ~ 9月靚太聚會@又一城EXP

雖然我地一班9月靚太成日係網上互通消息,不過耐唔耐都好想出黎見面聚下,加上其中2位將會成為靚媽媽,所以更加要出黎見下面啦~~

經過一輪投票,我地就決定左805係又一城既EXP食晏畫~~不過EXP無得訂檯,我早左少少到達見到好長既人龍等緊位呢,早到既時間剛好用左黎等位勒...其間仲睇左《麥兜滑滑滑溜冰show》添~~真係好鬼可愛呢,不過就無影到相

我地叫左好多野食:

小食拼盤、海鮮紙米卷、茄汁大蝦意粉、忌廉西蘭花闊條麪、鮮茄雞肉長通粉、多多海鮮蛋白炒飯、煙三文魚薄餅(厚)、雜腸薄餅(厚)、三色焦糖布丁、o者o者小凍糕...最後每人$80,講真都真係幾抵架

由一點幾開始食到五點先埋單走呀...咁當然係因為大家有說不盡的話題

thy:原來剪短左頭髮,好一個新形象~~

bee:太耐無見啦,原來已經就黎生得~~我地到時會組團上黎探你同BB架啦~

innis:一個跳跳紮既孕婦,你要乖呀,唔好再自己揸車啦~~

kinkin:番半日工,太令人羨慕啦~~

fiona:你咁快執好間屋真係勁呀~~

JK: 原來你對bb野咁清楚,寫番d心得俾2位準媽媽知啦~~

(番到屋企老公問我今日有幾多人,我話計埋我就有7位...跟住老公就話點解唔搵多個呀?我問佢點解,佢話多一個就有8個,即係"八婆聚會"(8個老婆咁解)喎~~真係咁到俾佢諗到,超無聊~~)


10 則留言:

  1. 嘩!乜妳咁快就寫好網誌 咁我懶,唔寫喇,引用妳呢篇就好 我只不過有兩個寶貝姨甥女,才對BB野熟一點,邊有心得可以分享呢~~

    回覆刪除
  2. 唔記得講,我今日有帶相機 諗住同各位靚太影番幅合照 點知講講下傾傾下又唔記得

    回覆刪除
  3. 和blog友見面,很開心!

    回覆刪除
  4. 我們幾次出來見面, 個個都有相機, 不過唔知道為什麼我們次次都唔記得拍照. 下次阿bee生bb後, 我們一班靚太去探她, 一定要拍照先得.

    回覆刪除
  5. 我下次都要join你地出呀

    回覆刪除
  6. 你老公緊係未試過畀師奶圍攻定喇 ,下次我地就走晒上你屋企圍攻佢先得

    回覆刪除
  7. thy:你地上黎既話佢就唔敢出聲架啦~~ 阿糖:好呀,下次一齊出黎啦~ fiona:係呀,講得興奮得滯唔記得左~ happy girl:都唔算係blog友呀,我地結婚前已經識架啦...之後先開始寫blog架咋~ JK:好快去探阿bee個bb就可以影餐飽~~

    回覆刪除
  8. 你老公好搞笑, 我將佢係街用粉盒既事同我老公講, 笑屎佢呀!

    回覆刪除
  9. innis:哈哈,我諗都無咩邊個老公會好似吳生咁架啦~~ 敏敏敏:我老公對住我或者熟人就會古靈精怪~~

    回覆刪除