2007年8月10日 星期五

"風"迴路轉

好耐都無試過番番下工掛8號風球啦~

呢個"帕布"前幾日仲係大家既希望,可惜唔爭氣,吹唔正不特止仲要減弱為熱帶氣旋...正當大家都好失望,諗住等下一個颱風啦...點知呢個"帕布"竟然番轉頭,仲要係短時間內就吹到香港又增強番為熱帶風暴~~

一日內由1號升到3號,終於今日2點半掛8號....點解要今日先掛呀,Happy Friday呀麻...難得我仲約左班大學姊妹食晚飯架~~宜家要cancel真係激氣呀

老公又無得去O'camp宵夜,都有d失落呀~~

呢個帕布真係抵鬧啦,早唔掛遲唔掛,一係星期一先掛啦....我仲要塞左係巴士上面1.5小時先番到屋企呀~~

 


9 則留言:

  1. 我都塞左喺地鐵站差唔多成個鐘呀!!!陰公

    回覆刪除
  2. 我仲慘啦,港交所宣佈掛咗8號後15分鐘會停市,點知佢兩點半開市時先嚟掛,啲同事即刻噓聲四起,停市後做埋啲手尾先走得。嗰陣都差唔多四點喇,仲要上唔到車,我要特登由上環行返去金鐘先有機上車呀,架車由總站出嚟已經企到爆晒咁,好彩畀我迫到上去咋,唔係又要等一粒鐘先有車呀。

    回覆刪除
  3. 我都係金鐘等o左一粒鐘先上到地鐵 地鐵站迫到叫人窒息

    回覆刪除
  4. JK:係呀,我成4點先用到手提打電話,打到俾個朋友,佢話仲係金鐘地鐵塞緊呀~~ thy:咁番到屋企咪同平時放工差唔多時間~~ caca:我聽收音機都知道地鐵好塞呀~~

    回覆刪除
  5. 我就苦樂參半.本來要6:00先last day. 現在就2:45 走得. 本來想坐巴士企咗好耐都沒有事. 未去坐mtr. 見到金鐘好多人. 未去中環law. 點知道仲衰. 我用了2個中先係中環過度去黃大仙. 老公就好叻. 知道好多人會坐車. 所以他選擇行路番家. 

    回覆刪除
  6. jiji:係呀,辦公地區既車站真係好恐怖~ fiona:你老公咁勁可以行路番屋企?

    回覆刪除
  7. 阿yan ~ 因為他係新浦岡返工. 所以可以行路返去.

    回覆刪除
  8. fiona:咁咪幾好...連交通費都可以慳埋~

    回覆刪除