2007年8月6日 星期一

北海道の初夏物語 ~ 小樽運河 Day 7.6

食完壽司就梗係要去對面既小樽運河行下啦~~

其實條河都好細架咋,不過真係好多人圍住影相呢...

我地當然都影番幾張啦,不過又唔係話好特別啦...好似相中既小樽運河靚d

我諗夜晚係燈光既影照之下,小樽運河既美態應該更加突出


8 則留言:

  1. 左面城市 , 右面鄉交 . 中間有條河 , 好有意思 , 一河面岸 各自精彩 . 

    回覆刪除
  2. 夏天的小樽同冬天的真的很不同,但都一樣靚,有機會來我的部落格看看冬天小樽的風情啦!
    北海道七天蜜月之旅 ~~第五日(10/3/2007) (上)

    回覆刪除
  3. 域高鴨鴨:我去北海道之前都睇過你既遊記架啦...冬天又係另一種美~~ 茜姐:嘩,你形容得好文藝呀~~ KT:都幾靚架,不過睇相感覺大d~~

    回覆刪除
  4. 成日睇人地d相都係落住雪好淒美咁, 估唔到初夏的小樽又有另一番美感

    回覆刪除
  5. 一屋三個大細路:係呀,不過我覺得冬天既小樽運河感染力大d...haha

    回覆刪除
  6. 原來夏天o既小樽河係o甘o架!我去o既時候,係周圍鋪滿雪,好唔同o既感覺呀!

    回覆刪除
  7. little bunny:係呀,夏天同冬天真係好大分別呀~所以我覺得冬天應該去多之北海道

    回覆刪除