2007年8月7日 星期二

北海道の初夏物語 ~ 玻璃之城 Day 7.7

小樽係著名既玻璃之城,大街小巷都有不同規模的硝子館,真係好靚架

間唔中會有d賣candle、晶石、音樂盒既店~~不過價錢都唔平,所以都係眼看手勿動...不過想買個獨一無二既,我推薦大家去整個玻璃音樂盒,好多玻璃配件,由自己設計,送俾女仔一定冧到震呀~~


11 則留言:

  1. 吳太, 果然勤力, 連中午時間都唔放過, 努力寫Blog, 值得嘉許 !!

    回覆刪除
  2. 吳太, 我都買左個音樂盒.... 咭咭.... 望到佢... 都令我想起某天某日某地... 的確係一個很好的回憶~

    回覆刪除
  3. 七七:原來你買左音樂盒呀~~點樣架? PoohMum:今日唔舒服呀,所以請左假係屋企休息...見好d咪出blog lor

    回覆刪除
  4. 好靚呀..真係好想去看看

    回覆刪除
  5. Janice K:我都推介你去小樽行下呀~~

    回覆刪除
  6. 吳太, 妳要好好保重身體呢 !!

    回覆刪除
  7. 我係小樽都買佐兩個音樂盒呢~

    回覆刪除
  8. o果時去小樽,唔夠時間行,有好多o野都無點睇,下次要再去先得

    回覆刪除
  9. little bunny:咁你都有去睇硝子館架? 敏敏敏:你都買左2個音樂盒呀...一定係好靚啦~ PoohMum:多謝關心,我會架啦~

    回覆刪除
  10. 玻璃音樂盒  我仲見到好多壽司~ 好靚

    回覆刪除
  11. jiji:你都幾眼利喎,係呀,仲有個車仔賣壽司飾物~

    回覆刪除