2007年8月13日 星期一

北海道の初夏物語 ~ LeTAO Day 7.9

就係呢間LeTAO西餅店令我放棄左係銀之鐘食Hello Kitty餐~我地係去左上面呢間比較古典既總店,其實同一條街仲開左間新派d既LeTAO架,就係下面呢間啦~~經過門口仲會派佢出名既金字塔朱古力添,我同老公都有試食呀...好濃郁既朱古力,不過我就覺得痴牙左少少~~


本店既地下都係售賣各式朱古力同蛋糕既地方,而二樓就係食tea既地方

老公要左個芝士蛋糕,而我就要左牛奶布丁,合共1596 yen~~

個芝士蛋糕好軟滑,好味好味~~而我呢個牛奶布丁亦好正...好幸福既下午茶呀~

餅店上面行多大約3層就會去到建築物既塔頂,可以居高臨下睇到小樽既景色架~~







8 則留言:

  1. 我今次去到要食牛奶布丁x10先得!

    回覆刪除
  2. little four:記得試多d唔同牌子既布丁呀~~ soldier:係呀,d屋細細間唔錯呢~

    回覆刪除
  3. 我之前去跟團..趕頭趕命呀~

    回覆刪除
  4. 敏敏敏:你係咪好想食呢

    回覆刪除
  5. 布甸好靚真係流晒口水

    回覆刪除
  6. 我果時都有去呢間CAKE SHOP, 真係好正~~

    回覆刪除
  7. Bear:係呀,真係好正架~ jiji:可惜係香港無得食~

    回覆刪除