2007年8月28日 星期二

0828的晚餐 ~ 白汁芝士意粉配香腸蒜茸包


老公今日又有飯局,所以得我一個人咋~~

本來諗住是但買d野番屋企食,不過又唔想使錢...最後都係番屋企煮個意粉,順便留埋飯盒~~

好味又好飽


8 則留言:

  1. 意粉好似幾好味咁噃!

    回覆刪除
  2. I like this dinner also.

    回覆刪除
  3. 我最鍾意蒜蓉包o架!

    回覆刪除
  4. 我鍾意蒜蓉包,如果啲意粉多啲汁我仲鍾意

    回覆刪除
  5. Yummy! This looks very good! I love garlic bread.

    回覆刪除
  6. Fatgarfield:味道都唔錯架~~ thy:其實d汁o岩o岩好包到d意粉,不過我都覺得多少少汁會仲好 敏敏敏:無錯,好多人都鐘意食蒜蓉包呢~~ happy girl:咁你又煮黎食下啦~ 大蚊:煮意粉通常都好味架~~

    回覆刪除
  7. 意粉仲配埋蒜蓉包,好豐富o既一餐哩!

    回覆刪除
  8. little bunny:配蒜茸包因為唔可以再擺,要食晒d包包咋~~

    回覆刪除