2007年8月18日 星期六

北海道の初夏物語 ~ 小樽築港 Wing Bay Otaru Day 7.9.1

食完tea,基本上小樽既中心地帶都叫行到咁上下,時間都係4點幾...老公之前搭巴士去溫泉旅館既時候見到個巨形摩天輪就問我呢度係咩,我就話俾佢知係個好大既臨海商場...老公見仲有咁多時候就建議去呢度行下~

就係咁我地就搭JR由南小樽搭去小樽築港勒~呢個商場真係好大呀...而且原來係一個outlet,結果我同老公就係呢度大出血,完全係意料之外既shopping呀

 

最厲害係一口氣買左3個made in japan既Porter袋,一個老公番工用,2個平時去街用...不過每個都比香港買最少平$500~~另外仲買左3件衫,一頂帽,1條腰帶,一個indiv既袋,仲有超市買調味品呢~

我地總共用左69xxx yen,接近HK$4,500呀....老公一句提議就令我流血不止啦~

http://www.wingbay-otaru.co.jp/


6 則留言:

  1. 你的旅程很豐富,即係去了很多特別把方,比較小人去的,但照片很美!

    回覆刪除
  2. 買咗咁多嘢,好開呀!

    回覆刪除
  3. 果然係大出血呀!不過最緊要買得開心呀!

    回覆刪除
  4. little bunny:咁買個陣又真係幾爽架 Happy Girl:多謝你讚賞呢~~呢個商場好多旅遊書只係輕輕帶過,真係無諗到原來係一個outlet,所以真係有d意外呢~

    回覆刪除
  5. alovea:你影個d相仲靚啦~~

    回覆刪除