2007年8月4日 星期六

勝利小廚


天氣真係好熱呀...不過放假又無理由成日匿係屋企架,問老公想食咩野做晏畫...結果老公話去旺角勝利道間勝利小廚食佢出名既海南雞飯(蘇絲黃推介過呢~~)

我地12點半左右到達,好好彩唔使排隊,不過間舖都好full下~~真係好多人都係黎食海南雞飯,於是我同老公都一於捧場,$38一碟,凍飲加$2~~

佢跟2款醬,一款辣辣地,一款就係普通醬油...我鐘意辣辣地既,雞肉亦好嫩滑,油飯亦不俗~~不過我同老公都比較鐘意好時沙

嗲既海南雞飯多d~~雖然勝利小廚既雞好似比較多肉 ,不過我鐘意好時配既3款醬汁多d..老公就鐘意好時既油飯多d...不過勝利既質素都好好~~


15 則留言:

  1.   我住北角依邊都有一間..我都間唔中去幫襯..次次都排長龍架...不過都真係唔錯架

    回覆刪除
  2. 請問北角果間係邊架? 我係北角返工架!

    回覆刪除
  3. 珍納:原來你係北角番工架... 碧姬:咁北角個間係邊架?

    回覆刪除
  4. 我都想去試一試!

    回覆刪除
  5. 我都食過,幾好食呀!我o地去呢o度食的話都會好早去,食飯時候真係要等位呀!

    回覆刪除
  6. little bunny:係呀,晏d去就打晒蛇餅架啦~~ happy girl:出開旺角可以考慮去食呀~

    回覆刪除
  7. 依! 星期六我都有諗住食勝利小廚喎.... 但結果去左對面間日式拉麵食 (主要食汁煮雞飯 有d 辣辣地) 我都係o係附近做野架

    回覆刪除
  8. 睇完吳太呢篇文,搞到我心思思,今晚約左菇時去好時沙嗲食海南雞飯~

    回覆刪除
  9. Ironman:係呀,不過我今晚諗住煮飯,如果唔係就會去撞下你地 花煙:係呀,條街其實都幾多野食...你講個間係咪叫take a break呀? KT:我唔係住何文田,不過周不時都會去旺角就真~~

    回覆刪除
  10. 不是take a break呀 叫日式拉麵 正正勝利對面 如果再去 試下喇

    回覆刪除
  11. 花煙:係呀,咁我下次留意去食下先得~

    回覆刪除
  12.   北角個間係和富中心斜對面...粵華酒店後面

    回覆刪除
  13. 碧姬:和富中心同粵華酒店好似有d距離架喎?間舖叫咩名呀?

    回覆刪除
  14. 你說得對呀 係 take a break 亦係 日式拉麵 我今日去先留意到 真的不好意思喇 !

    回覆刪除
  15. 花煙:傻啦,使咩唔好意思喎~~

    回覆刪除