2007年8月9日 星期四

0809的晚餐 ~ 親子意粉

好耐都無去睇牙醫啦,前幾日診所打黎話係時候要番去做檢查啦~~

於是今日下畫就去睇牙醫啦...一見面牙醫就問我係咪有左,唉,我唔係肥成咁呀

今次洗牙姐姐話我刷牙有進步,隔左9個月d牙都依然好乾淨
,係大牙內側有少少牙石啦

老公今日要上堂,所以就煮簡單晚餐啦~

本來想整親子井既(有雞有蛋所以咪叫親子lor),點知米缸原來無晒米喎,咁就唯有用意粉代替~

哈哈,就係咁變左西日fusion菜 - 親子意粉

之不過味道都唔錯架



6 則留言:

  1. 我都系, 上次又著zone身衫, 又俾人誤會, 你係咪又係結左婚無哂壓力係咁食無keep呀, 我而家要做gym keep番

    回覆刪除
  2. enyalam:咪係lor,我6月中開始係北海道就不停係咁食,7月又狂食生日飯,搞到體重標升...所以我呢期要做番多d運動啦~~

    回覆刪除
  3. 我地為食一族就算瘦都有個肚..

    回覆刪除
  4. jiji:弊在我仲有隻肥手臂,肥大臂,厚背,肥pat...真係慘不忍睹~

    回覆刪除
  5. 上次出嚟又唔太覺你肥左喎!  個意粉好正呀!  我唸住第日如果要日日煮飯又唸唔到煮咩既時候, 就跟返你d菜譜, 實無死呀!!

    回覆刪除
  6. innis:你無認真睇下o者...睇到嚇死你呀~~我呢d騎呢食譜你都跟呀

    回覆刪除