2007年8月29日 星期三

0829的晚餐 ~ 涼拌青瓜片、豆卜銀絲蒸豆豉排骨、蕃茄炒蛋

今日有少少唔舒服,其實就無咩特別事,不過都請左病假休息下~~

老公聽晚要上堂、後晚又有約會,所以今晚都係煮下飯食啦~~今日有新嘗試呢

涼拌青瓜片:

青瓜片係咪切得好靚呢~~其實我係超市買時剛新鮮切好左,一包只係$2.9咋涼拌汁就係用係北海道買番黎既沙律醬整既,所以有d芝麻lor~~老公話味道唔錯喎~~

豆卜銀絲蒸豆豉排骨:

之排聽電台學到用豆卜擺底蒸排骨會好味,於是今日就試下啦,仲加埋粉絲,豆卜粉絲吸收左排骨味道既精華果然幾好味....不過唔知點解蒸完出黎無咩汁,所以乾左少少...我仲舖左d辣瑤柱絲係面,老公話好味道喎~

蕃茄炒蛋:

其實我好似無煮過呢味餸,簡簡單單加埋佢,咁就煮好左一餐3餸既晚飯,仲有聽日既飯盒勒


15 則留言:

  1. 好好餸! 青瓜真係好靚好有心思~ 豆豉你又係冇乜汁??

    回覆刪除
  2. 大蚊:係呀,唔知點解冇乜汁...如果有番多d汁應該仲好味~

    回覆刪除
  3. 吳太, 你碟涼拌青瓜片砌得咁靚既... 邊捨得食者....???

    回覆刪除
  4. 很特別的青瓜涼伴,砌得很美啊,排骨也唔錯,我會試吓。

    回覆刪除
  5. 今餐好有心思喎! 而且好美味咁

    回覆刪除
  6. 碟青瓜好青新呀, 不過我鐘意軟身小小的, 先搵鹽水浸一浸, 我覺得都唔錯架

    回覆刪除
  7. 涼拌青瓜砌得好靚呀!!!

    回覆刪除
  8. 好豐富呀! 睇到都想食呀! 蕃茄炒蛋...我淨係食蛋架咋!

    回覆刪除
  9. 呢餐o既餸賣相好好喎!尤其個青瓜,好有心思呀!

    回覆刪除
  10. little bunny:賣相ok啦 V&E:其實我都係鐘意食蛋多d架...哈哈~ thy:蕃茄炒蛋都係普普通通~ BB Yee:都係超市片得靚o者~~我最多都係砌下佢咋~ 一屋三個大細路:係,咁樣好食架...等我下次試下先~ jiji:多謝晒~ happy girl:都ok架,你又試下呀~ 七七:遂片食唔會整散架~~  

    回覆刪除
  11. 為何茄旦無汁呢, 茄汁加蕃茄同煮成汁會好好味

    回覆刪除
  12. enyalam:唔知呀,我都係是但炒架咋~~你有無貼士

    回覆刪除
  13. 用豆卜蒸排骨幾特別喎.. 仲有呢...我留意到蕃茄炒蛋個個人的煮法都好唔同呢~

    回覆刪除
  14. 敏敏敏:係呀,我都覺得蕃茄炒蛋有好多種煮法~~你又點煮呀?

    回覆刪除