2007年8月2日 星期四

北海道の初夏物語 ~ 出拔小路の豪雪烏冬 Day 7.4

行多一陣就去到今日午餐既地點 ~ 出拔小路 ~呢度係上年新開既,就係小樽運河既對面...入面每間食店都好細間,我諗都係坐得5,6個人架咋...但係就有好多間賣唔同種類食物既食堂...窄窄既小巷,想帶出屋台街既感覺~~

我地行左一圈,呢個時間竟然無咩人食野喎...旅遊書介紹一間叫"豪雪",話佢既冷烏冬好唔錯,所以我地最後就決定去試下啦~~

豪雪烏冬:書入面話係用羊啼山既水及俱知安町既薯仔而製成既,食落果然夠彈牙,而且個冷麪汁同d烏冬一樣夠凍,食落好正呢~~就連唔好冷麪既老公都話好食....我地見佢既單張有乾麪條賣就諗住買d番香港,點知老闆娘話賣晒呀...搞咩次次都無得買架,激死

個冷烏冬配天婦蘿,炸得好好呀,粉薄得黎又可以包得晒,唔會散,香脆而唔油膩,good

我地係叫左一份share食既,承惠1050 yen...我覺得都值得一試呀~~


沒有留言:

張貼留言