2007年8月30日 星期四

0830的晚餐 ~ 洋蔥脆皮腸炒蒜茸意粉


今日老公上堂,我本來諗住是但買d外賣番屋企食就算,不過諗諗下又直接番左屋企~~

唔想煮即食麪,又無買餸,最簡單莫過於整意粉啦~~

一句講晒快、靚、正...仲留埋飯盒,又慳番一餐勒


11 則留言:

  1. 你都食左好多日腸咯喎

    回覆刪除
  2. enyalam:屋企得腸仔麻~~呢個星期都係2餐,唔緊要啦

    回覆刪除

  3. 請問蒜茸意粉怎做的?用蒜茸 粉? 用真蒜茸?

    回覆刪除
  4. happy girl:我係用真蒜茸炒架,好香好好味架

    回覆刪除
  5. yan: 我要向你多多學習呀, 不過我呢期先集中甜品先, 再學其他, 因為我好鐘意餅香洋溢o既感覺。

    回覆刪除
  6. 我尋晚都整咗白汁火腿吞拿魚菠菜麵 & 泰式甜酸雞翼,味道雖然OK,不過賣相好肉酸,唔影喇

    回覆刪除
  7. 你已tag中了.Come to my blog and ans the questions.Pls also find 8 persons to ans the questions.

    回覆刪除
  8. Soldier:呵呵,tag中左...不過我一向都唔玩呢d遊戲架喎~ Thy:賣相差都無所謂啦...好味就得啦 SON SON:都話結左婚就點都會學下廚野食架啦 ...我唔算太好甜品,所以少整~~曲奇亦無整過,因為我喜愛既程度比較低~~不過我都好鐘意餅香洋溢o既感覺

    回覆刪除
  9. 意粉,真係快靚正,仲可以帶埋lunch,不錯呀!

    回覆刪除
  10. little bunny:係呀,所以我都好鐘意煮意粉~

    回覆刪除