2007年8月26日 星期日

青亭素食料理

前排係屋企附近見到有間新食肆 ~ 青亭素食料理...本來見到素食都無咩興趣,因為我唔係太鐘意食蔬菜類既食物...後黎見到報紙介紹係新派既日式素食料理,好似幾得意...上星期想去食仲要等位添...今日終於食到啦~

舖面細細,得2個待應,坐滿都係得22個位,餐牌簡單,價錢亦唔算貴~~

老公叫左盛岡豬扒烏冬定食($34):定食有味噌湯、沙律同埋甜品...烏冬湯底同味噌湯都係超甜,應該係用蔬菜煲既,不過我覺得甜得滯~~豬扒有點點午餐肉既感覺,不過我地都食唔出係用咪黎整既~

我就叫左汁煮鰻魚飯定食($34):我都食唔出係咩黎既,不過就好似硬左少少...個飯好多菜(紅蘿蔔、西蘭花、椰菜),不過出奇地我又覺得佢d菜幾好味喎,所以食晒呢~~

另外老公叫左個和風一口牛肉,一樣都係食唔出係咩食材,不過味道唔錯~~平時好少食素既我,對用日式煮法黎處理素食頗為欣賞,因為比中式煮法少油好多...其中以豬扒味道像真度最高,其他都唔係太似,不過味道都唔錯~~埋單$101,想食清淡d既時候又多個好地方食野勒

 


6 則留言:

  1. 好似唔錯咁喎, 日式齋..... 不過我都唔係咁鍾意食菜的, :P

    回覆刪除
  2. $34一個餐,又唔貴喎!仲要有湯,有沙律,又有甜品

    回覆刪除
  3. little bunny:無錯,價錢唔算貴,不過只收現金~ la la:係呀,日式齋幾有新意架~~原來你同我一樣唔鐘意食菜架~ 敏敏敏:我都知,通常女仔都鐘意食菜既~~

    回覆刪除
  4. 日式素食料理, 好cool喎

    回覆刪除
  5. KT:哈哈,估唔到你會用cool黎形容喎~

    回覆刪除