2007年8月22日 星期三

北海道の初夏物語 ~ 宏樂園溫泉旅館私人風呂 Day 7.9.2

大出血之後都係時候番旅館食飯啦~~於是就搭巴士番去勒~~職員已經將我地既行李搬好入房,上面張相就係我地間房個名啦~~房門旁都有個裝飾位呢

一入門口右邊就係洗手間既地方,不過無沐浴設施既,因為係私人風呂個到~~

食完飯之後,呢度就係我地瞓他他米既地方勒~仲有LCD電視睇架~~

張木櫈就係沐浴既地方啦...

再出d咪就係我地既私人風呂lor,呢間唔算靚架啦,我明明話想要另一d房,個風呂係用石砌架,不過最後俾左呢個我...無辦法啦~~

風呂一旁,雖然未浸,齋睇都已經好開心啦




13 則留言:

  1. Really very decent room ! Very special ! Have you really use the 風呂?

    回覆刪除
  2. 真係睇到都已經開心嘞!我都想浸o下呀!

    回覆刪除
  3. 呀! 好想住呢間呀!

    回覆刪除
  4. TheMay:呢間都好唔錯架~ 張大少奶:我覺得其他房間仲靚呀~ Little Bunny:係呀,就咁睇已經好開心~ Happy Girl:梗係有啦,唔係就唔使俾貴d book有私人風呂既房啦~

    回覆刪除
  5. 諗返去我 "年青" 時去台灣都浸過一次, 當然級數同你差好遠啦....... 唉......人老喇, 不停在想當年添

    回覆刪除
  6. 嘩...有得私人浸....一定超正呀!!!

    回覆刪除
  7. 新任陳太:係呀,真係超正~~ 一屋三個大細路:你都叫老,咁我叫咩呀? 貓眼:係呀,夠privacy之外,最重要可以同老公一齊浸~~

    回覆刪除
  8. jiji:咁呢間都唔錯既~~

    回覆刪除
  9. 我上次去都有入住呀!重好似係妳想住個間,有石砌個隻!! 不過,我去時因為係2月,風呂側的沐浴水喉暫停使用(因為天冷,唔開得),要用public bath!要出去沖完涼先入房浸溫泉,有d麻煩!

    回覆刪除
  10. home sweet home:可以我book呢個係佢限量package,所以無俾到用石砌既房啦~~

    回覆刪除