2007年8月25日 星期六

第尾牛扒-大興餐廳

其實我唔知自己有無讀左呢間大興餐廳既大名 - 第尾牛扒,因為佢既字體實在非常潦草~~

佢係旺角中心對面,係一間老字號既豉油西餐廳,老公話佢讀書個時久唔久都會黎食晏,抵食夾大件呢~~

懷舊西餐廳格局,未叫野食,待應已經黎定餐包擺低,仲問我地係咪飲羅宋湯添,真係有效率~~

我叫左芝士焗蝦球飯($36),原來佢會倒左落隻碟上架~~蝦球大隻,炸過先焗,都唔錯呀~

老公就叫左鐵板黑椒肉眼扒($36),好大塊呢,其實味道都唔差架~~

羅宋湯好味道,好多蔬菜好足料呢,仲有懷舊花奶o者o厘做甜品,不過依然包餐飲,凍檸水凍檸茶,好飽呢~~埋單$80~~


7 則留言:

  1. 我都有去過, 都幾好食, 又有風味, 因為勁大油煙~~~haa

    回覆刪除
  2. 朱太:你坐邊度呀?係食鐵板就大油煙咋喎~~

    回覆刪除
  3. 成日見到, 都無入過去食呢~

    回覆刪除
  4. 我都食過呢間,D扒好大份o架!

    回覆刪除
  5. little bunny:你又係食鐵板餐呀? 敏敏敏:下次入去食懷舊下啦~

    回覆刪除
  6. jiji:係呀,都幾抵食~~

    回覆刪除