2007年8月20日 星期一

Harry Potter And The Order Of The Phoenix @ IMAX


今時今日先睇《哈利波特─鳳凰會的密令》其實都真係幾out架啦~~不過定今日去IMAX睇3D版既Harry Potter係有原因既,因為今日係同老公相識7週年既日子,就以呢個做慶祝活動啦~~

IMAX可以預早成個幾月買飛,但係依然場場爆滿...我呢場都係7月中就買架啦,由於公司近Megabox,所以我係lunchtime時間去買既...一早睇左條款唔俾用現金劵,不過去到票房就多口問句啦...點知個售票姐姐竟然話無問題喎~~於是我只係用左$90就買到2張IMAX戲飛勒

個銀幕真係好大呀...不過大家一定一定要買最後個幾行呀,唔係一定睇到頸梗膊痛...好在我係買到最後一行咋~~

入場每人俾副3D眼鏡,o岩時候銀幕就會打出眼鏡既公仔提大家要帶,好搞笑呢~~一早就知3D時間只係得20分鐘,效果普普通通啦,如果要俾正價睇就真係貴左d啦~~

至於個故事,對我呢個無睇過小說既人黎講都無咩問題~~不過老公就話太多野無交代,佢都係支持睇小說~


3 則留言:

  1. 我就無你咁好彩,我坐 Row E, 睇完個頭同個Shoulder 好似打完場交咁。 不過那20 min 3D, 真的幾值得看。

    回覆刪除
  2. 我星期六都睇左..我覺得好正呀~

    回覆刪除
  3. Mee:都ok啦,不過價錢都係貴左d~ Classic Bear:row E真係應該幾辛苦喎...下次真係要買最後先好去睇呀~

    回覆刪除