2007年8月15日 星期三

山西面莊

今日放工陪老公去醫院探爺爺,希望爺爺早日康復啦~~

之後我地就去左搵地方食晚餐,之前係雜誌見到蔡瀾介紹係佐敦吳松街新開既麪店 - 《山西面莊》...所以就決定同老公去試試~~

簡單既餐牌,麪類有菠菜麪、揪片麪同埋普通麪條~~我地叫左

紅燒排骨麪($26):老公叫既,我試左少少,我覺得湯底偏淡,所以老公落左好多豉油呢~~不過個排骨卻出奇地入味,而且仲好鬆化喎,唔錯呀~~仲有d麪條呀,一食就知真係人手打既,有誠意呢~~

牛肉揪片麪($30):同老公碗麪一樣,湯底真係比較淡(不過如果鐘意清淡既可能會鐘意)~牛肉都唔錯,入味鬆化,味道有d似午香肉丁呢~~而揪片麪有d似刀削麪,幾得意...不過因為湯底淡,我都落左唔少辣椒油,佢既辣椒油似乎係自家制既,辣味雖少不過幾香~

洋蔥豬肉餃($12):跟麪加$12就有5隻餃子,本來想試甘荀牛肉餃既,不過賣晒...於是改左要洋蔥豬肉餃,幾好味呀...好食好食~

蔥油餅($8):老公另外叫左個蔥油餅,不過我地都覺得麻麻地,一來味道淡,二來真係油左少少~~

其實佢d麪都唔平呀,今餐都要$76~~不過質素唔錯,係湯底太淡啦~~



5 則留言:

  1. 看到你的背景相,請問你們是在日本行禮嗎?

    回覆刪除
  2. 睇落去真係好油咁~

    回覆刪除
  3. 吳太, 想問下佐敦吳松街近唔近 "恒豐" 中心架???

    回覆刪除
  4. 唔明點解囉, 大家又係食果d嘢, 點解女人易肥過男人呢

    回覆刪除
  5. enyalam:我都想知點解~~ 七七:唔算遠,你係寶靈街出口出行5分鐘應該就到架啦(條街仲有出名既牛屋餐廳,專業咖哩屋,牛皇星等等)~ 敏敏敏:d湯既油係因為d肉o者,不過個蔥油餅就真係油左d勒~ alovea:啊,我不過係北海道行左個祝福禮之麻

    回覆刪除