2007年8月10日 星期五

0810的晚餐 ~ 窩蛋麻婆豆腐米線撈

一個8號風,拿拿臨搭車番屋企~~我見好多舖頭都收晒工啦,我諗都應該無外賣叫啦~~

好在屋企既雪櫃有盒豆腐,免治牛肉同2包米線,所以就煮左呢個

窩蛋麻婆豆腐米線撈

其實我諗配飯應該好味d既,不過未買米就用米線啦~~老公話撈米線食都幾得意,而且都好飽呢


11 則留言:

  1. 好靚~送飯一流   不過我宜家已經唔敢食生雞蛋..

    回覆刪除
  2. 好得呀呢個!!!!!!有創意!!!

    回覆刪除
  3. 大蚊:哈哈,係咩?我周不時都會整埋d騎呢野 ,好在都食得咋~~ jiji:係呀,我覺得送飯會好d~~其實宜家食咩都話有菌,我就覺得問題唔大既,大菌食細菌,愈怕身體反而愈差呀~

    回覆刪除
  4. 哇!好味喎!!米線我都鐘意呀

    回覆刪除
  5. 好勁呀, 求其係雪櫃有野都整到噤靚既野食出嚟!  犀利!

    回覆刪除
  6. 好正呀.... 我好仲意窩旦.... 例如肉脹飯咁架.... 見到你隻旦旦好開心啦~~~

    回覆刪除
  7. 七七:原來你都鐘意食窩蛋~ innis:情急智生呀麻~~ vyvy:我同老公都幾鐘意食米線架~~  

    回覆刪除
  8. 呢個配搭......真係諗都無諗過, 不過樣樣野我都鐘意食, 加埋一齊應該會有驚喜wo

    回覆刪除
  9. 一屋三個大細路:哈哈,你咁唔咁試下呀?

    回覆刪除
  10. 敏敏敏:哈哈,只係得呢d野,局住試下煮埋一齊啦~

    回覆刪除