2007年8月22日 星期三

0822的晚餐 ~ 日式冷麪

今日老公有約,而我就要OT...番到屋企決定煮個冷麪食

相入面所有既食材都係星期日係吉之島買架,包括雞塊、通菜、冷麪同埋冷麪汁~~

其實整冷麪都真係幾容易架喎,淥好d麪之後就用冰水沖~~為左有真正既冷麪食,我將冷麪汁,盛冷麪既碟都預先放入冰格雪,仲放左d冰係碟上面...雖然時間唔係好夠,不過都叫夠凍架~~

無天婦羅咪整幾件雞塊頂住當先...不過最好味都係個日清冷麪汁,無佢就無晒味架啦..一份都幾飽,仲比係街食平好多呢~~


 


9 則留言:

  1. 嘩!好靚!仲靚過去街食 不過冷麵我麻麻地... ...

    回覆刪除
  2. JK:哈哈,整得靚d,食都食得開心d麻~~

    回覆刪除
  3. 嘩!賣相好靚呀!說來慚愧,我整野食不嬲都冇賣相可言,有時想set靚d,話咁快就凍哂唔夠熱lu!可能我動作唔夠快啦,要向你學習0下先得!

    回覆刪除
  4. 整得好精緻喎!

    回覆刪除
  5. Little Bunny: 估唔到大家都覺得個賣相靚喎~ Sher:冷麪就唔使驚佢唔熱啦,慢慢砌都無問題~~平時d熱食我都無咩賣相可言架~

    回覆刪除
  6. 通菜伴冷麵?? 哈...夾唔夾架???

    回覆刪除
  7. 新任陳太:其實我都係通菜還通菜食,冷麪還冷麪食架咋~~不過將通菜點冷麪汁食都唔錯架~

    回覆刪除
  8. 嘩! 你唔講仲以為出街食tim!

    回覆刪除
  9. Innis:哈哈,出街食又點會真係就咁得碟冷麪咁少喎~

    回覆刪除