2007年8月11日 星期六

北海道の初夏物語 ~ 北菓樓 Day 7.8

行下行下竟然見到六花亭同北菓樓,六花亭之前係帶廣已經睇過,所以我同老公就去左北菓樓~~

買左好多糕點既老公本來已經無打算再買呢類食物手信架啦,不過入左去北菓樓周圍都有得試食~~結果佢試食左個北菓樓蘋果蛋糕又驚為天人...淨係試食都食左幾轉呀~~

所以佢最後依然失手,買左盒蘋果蛋糕走

呢條街既盡頭就係好出名既銀の鐘,出名原因係因為食完個餐之後可以拎走隻Hello Kitty杯,咁當然隻杯既價錢係計左入去個餐價啦~~我都有入去睇下,不過覺得唔係好抵,而且我又唔係kitty fans,所以最後決定唔食...改左去第二度食tea


5 則留言:

  1. 嘩~~!  杯都好靚,真係會忍唔住手架

    回覆刪除
  2. 俾我我實食呢d hellokitty 餐!!!

    回覆刪除
  3. 敏敏敏:我諗都好少人唔食既 jiji:如果我係kitty fans都一定忍唔住手~

    回覆刪除
  4. 我有最左上角o果隻kitty杯呀!不過已經收埋o左o係床下底好耐嘞!

    回覆刪除
  5. little bunny:做咩唔用隻kitty杯呀~

    回覆刪除