2007年8月23日 星期四

北海道の初夏物語 ~ 舟盛り付きご会席膳 Day 7.9.3

原來8點食晚飯都算夜架啦,因為送飯職員係9點收工呢~~

我地7點幾番到去,怱怱換左浴衣,職員就入黎同我地今晚餐飯擺陣啦成檯都係野,大碟小碟咁,真係就咁睇佢擺陣已經目不暇及勒~~最搞笑係職員不停用日文同我地介紹食物,其實我地真係聽唔明佢講咩,就算老公都係聽到少少單字,根本唔明白...不過老公話都要俾d反應佢,等佢繼續講喎...我地不時用d好迷茫既眼視望住職員嬸嬸,佢就會拎起佢本筆記講d單字英文,老公又拎佢本日文天書出黎溝通,呢個情景真係好搞笑

餐單就係咁既~~

舟盛り付きご会席膳 初夏の宴 夕食献立

◆自家製 梅酒 炭酸割り 

◆豆乳 桜豆腐 

◆海胆 セルフィーユ 山葵 

 ◆海老つと揚げ 

◆ちか あられ揚げ 

◆鯨ユッケ磯辺巻 

◆鰻の卵の花のし 

◆秋刀魚の青菜巻 黄身酢  

◆刺身舟盛り 本鮪・帆立(道産)・平目(近海)・牡丹海老・蝦蛄(近海)・北寄(道産)・鳥賊・北海真つぶ・海胆(道産)・山葵・妻色々  

◆大海老黄金焼 

◆はじかみ 前盛り 

◆鮭饅頭 豊年揚げ  

◆桜麩 あおみ 

◆桜鯛と鮭の絹田巻 

◆もずく 生姜甘酢漬  

 ◆十勝牛の陶板焼 

◆芋もち 南瓜 舞茸 自家製ソース 

◆蟹釜飯  

◆帆立の味噌汁 揚げ玉 三つ葉 

◆余市りんごのシャーベット

晚餐既presentation就拎晒滿分勒~不過味道其實只係麻麻...佢隻魚生船同政壽司比真係相差太遠啦,我同老公都無咩點食到呀~~我反而鐘意食佢既蟹釜飯,十勝牛の陶板焼同帆立の味噌汁都唔錯...其他就一般咁啦~~不過飯後仲有杯紅豆雪糕就勁好味

係我地食緊雪糕時,嬸嬸們兩三下手勢就幫我地鋪好他他米啦...真係好勁呀


7 則留言:

  1. 真鬼羡慕你地成日有旅行去呀!!!

    回覆刪除
  2. 賣相好impressive. 令我諗起嗰時去韓國, 又係擺到一枱都係, 但好味ge吾知有無一半. btw, 點解舖床好似帶左面具咁ge?

    回覆刪除
  3. 見到好想食....d魚生呀!!!!  

    回覆刪除
  4. 吳太, 我覺得個柀舖好似敷咗PaperMask咁喎 ??

    回覆刪除
  5. PoohMum:係呀,我都覺得d床舖好搞笑~~ 新任陳太:不過佢d魚生麻麻地咋~ 貓眼:我都唔知點解佢d床舖咁得意 SON SON:唔使羨慕啦,你又去咪得lor~

    回覆刪除
  6. .. 點瞓架  係咪sip晒D手腳入四角

    回覆刪除
  7. jiji:哈哈,其實好似普通被咁架咋,你就將佢係張被既花紋就得架啦

    回覆刪除