2007年8月25日 星期六

《五星級大鼠》(Ratatouille)

今個暑假真係算去戲院睇左好多電影呢~~

琴晚係旺角百老匯買左今日1040既早場睇《五星級大鼠》,$30張飛我就會捨得lor

我幾鐘意呢套卡通片喎...雖然現實中既我好驚老鼠,不過睇卡通片就唔會怕啦~~而且講煮野食,投入感可以大d,而且我都覺得好好笑...一套唔錯既卡通片~~

不過一向鐘意睇卡通既老公卻評價一般,佢話唔鐘意張柏芝同鄭中基配音喎...不過佢就大讚3G graphic, 話畫得好靚喎~~

如果係我呢,我就鐘意呢套多過Simspons啦~~


4 則留言:

  1. 套戲幾有內容,好好睇!!!雖然有d米奇既畫面好驚嚇下! 我聽唔出係張栢芝把聲添, 因為把聲冇平時咁沙喎, 唔知係咪大住肚配架呢?? 闊條麵係咪梁漢文?個食評家係0個個資深既無線奸角!!!講來講去講唔出個名添!哈哈

    回覆刪除
  2. 其實我都唔係聽得出柏芝把聲,報紙寫佢係大住肚黎配音架~~ 闊條麵應該係梁漢文配既...至於個食評家,我就唔知勒~

    回覆刪除
  3. 驚老鼠都睇? 好大膽喎! 我唔驚都覺得好多老鼠嗰幕好核突!

    回覆刪除
  4. 大蚊:咁我知呢套係卡通片,所以就唔驚lor

    回覆刪除