2007年8月14日 星期二

0814的晚餐


今日既晚餐係

油豆腐粉絲湯:一個好易整既湯,又可以當餸喎~~不過老公又嫌唔夠咸唔得呀,唔可以再食咁咸呀(我既味覺就好夠味~~)

粟米咖哩薯仔雞球:一貫既煮法,一大兜夠晒留飯盒~~

咖哩齋&酸齋:呢d齋梗係買架啦...想食呢d齋好耐啦,今日就去左屋企附近既六榕仙館買左$5咖哩齋同埋$5酸齋...雪凍食好好味架


15 則留言:

  1. hello 又係我呀, 請問個油豆腐粉絲湯點整架? 好似好好味咁!

    回覆刪除
  2. 好好餸呀! 我最鍾意食齋鴨腎!  酸齋都好鍾意!! 

    回覆刪除
  3. SEA_SEA: 超級簡單架咋~ 材料:免治豬肉,豆卜,粉絲,上湯半杯(正統既應該仲有炸菜,冬菇,蝦米) 1.醃左d免治豬肉(鹽,糖,生抽,麻油),約15分鐘後釀入豆卜內,粉絲浸軟備用(鐘意既可以落炸菜絲,冬菇絲同埋蝦米)  2.將上湯燒滾, 加入豆卜(或其他配料), 慢火滾約20 分鐘, 加入粉絲,老抽,鹽, 試味即成

    回覆刪除
  4. 敏敏敏:係呀,我都好鐘意食酸齋架~~你個邊有無得買呀?

    回覆刪除
  5. 我老公都成日話我d餸淡 想健康d都唔得.. 無法啦

    回覆刪除
  6. 聽你咁講又唔係太難喎, 等我都試下先得。 上湯 係咪即是 史雲生清雞湯?

    回覆刪除
  7. 嘩,我都好耐無食酸齋及咖喱齋啦,好想食 其實我最鍾意食齋鴨腎,扎蹄都好好食

    回覆刪除
  8. 吳太, 不過我都覺得男人既味覺會係要求濃多少... 但其實真係唔多健康呢!!!!

    回覆刪除
  9. 三碟餸d顏色都差唔多ge......哈哈哈!

    回覆刪除
  10. monsnoopychhichi :我懶得買配菜呢,所以d顏色就差d lor~ 七七:係呀,我老公真係食得太濃啦...我好驚佢食得太多鹽影響健康呀~ JK:係呀,呢d什齋真係幾好食架...我都係因為太耐無食所以口痕~ SEA_SEA:用史雲生當然無問題啦~ jiji:我都唔明點解佢地可以食得咁咸

    回覆刪除
  11. 參考咗你個油豆腐粉絲湯之後,我今晚煮咗個免治豬肉 釀豆卜,再用上湯煮,乜嘢配料都無加,清清地咁,估唔到老公一食落口就讚好食,我味話俾佢知多得晒啲Blog友咋

    回覆刪除
  12. 油豆腐粉絲湯好似好啱我呢啲零技術既人喎,等我記低先。 其實Joey開始長大,可以跟我地食飯(唔洗特別煲粥仔俾佢),我都想做個家庭煮婦,喺屋企煮飯俾佢同老公食。有時見到你啲菜單,都會mark低。不過呢,仲未試過煮呀!

    回覆刪除
  13. 我住果度無得買呀... 想自己煮都唔平..因為呢d 豆腐類的野係度買都幾貴! 

    回覆刪除
  14. 原來你老公都係鐘意食濃味/ 咸野架......我家大少都係架, 佢連去kfc食雞都要落鹽架, 好誇張

    回覆刪除
  15. 一屋三個大細路:咁你老公同我老公都真係一樣食得咁濃喎~ 敏敏敏:咁又少左d選擇喎,有機會就要食多d啦~ Joey媽:油豆腐粉絲湯真係好易架咋,你咁聰明一定無問題啦...慢慢黎啦,初初可以定一個月煮一次,跟住2星期煮一次,慢慢加上去啦~ bibianna:真係,唔使客氣喎咁都係因為你手勢好o者~~

    回覆刪除