2007年8月28日 星期二

魚一丁刺身屋酒屋

今日老闆請食晏,暑期工妹妹鐘意食日本菜,佢地話未試過魚一丁,所以提議去呢到食~~

我地當然唔會同老闆慳啦,不過預早訂位會有8折架~~

平時都係夜晚食魚一丁既,未試過去食晏...原來晏畫既菜牌好少選擇,都係定食多,不過一個定食連加一都要成差唔多$100,都算幾貴架喎~~

我已經同暑期工妹妹灌輸左任食既概念,佢地果然唔客氣,叫左個$360既刺身船~~隻船就大隻啦,不過刺身其實唔多,有龍蝦、甜蝦、帶子、吞拿魚,仲有一隻唔知係咩~~

另外就叫左幾個定食share食,仲有南瓜蕃薯天婦羅...味道都唔錯,我地個個都食得好飽,不過係貴d啦...好在老闆請...我見埋單8折左要7百幾蚊架~~


2 則留言:

  1. 老闆請都唔駛"食佐人隻車"咁掛...? d暑期工妹妹真係...

    回覆刪除
  2. 墨魚燒賣:其實老闆人工好高,呢餐飯對佢黎講好平既...不過我覺得其實隻魚生船真係唔係好抵~

    回覆刪除