2007年8月31日 星期五

牛屋餐廳

本來老公既爺爺已經出左院,點知情況又再告急,前幾日入左ICU,連探病都唔俾,今日終於轉左普遍病房所以放左工就同老公去探病~~睇見爺爺真係好辛苦,情況應該唔樂觀,好多親戚都黎左,唯獨老爺好似仲未黎探過病...連姑姐都叫我老公番去同佢講快d見下爺爺...其實我真係覺得老爺份人幾奇怪,新年又唔去拜年,成日淨係識叫我地去睇爺爺~~所以話同老爺真係溝通唔到

都係講番今晚既晚餐啦,8點幾好肚餓,但係好多地方都要排隊等位喎~~最後老公醒起我成日經過都話想試既牛屋餐廳,所以就去左食啦~~好在剛好仲有一張2人檯唔使等~~

叫得牛屋,咁就梗係要食牛啦老公叫左個普通晚餐,而我就叫左個貴價既牛柳餐,套餐包餐包、餐湯、頭盤同埋餐飲~

餐包:已經預先放左牛油,熱辣好味~~

羅宋湯:從來都未飲過咁多薯仔既羅宋湯,連老公都話好味~

蒜茸汁珍寶腸:呢個係頭盤,老公仲以為係原條上,點知原來係切片~~呢個無咩特別啦

新西蘭西冷扒($53):首先係配菜既西蘭花好味道,我都好少覺得西蘭花好食既,唔錯~~老公都有切少少西冷扒俾我試,佢要左6成熟,味道同質素都好唔錯...呢個價錢好抵呢~

芝士鵝肝醬牛柳($128):輪到我呢個牛柳啦唔好睇佢無老公個塊咁大舊,但係超厚身架我要左5成熟,雖然只係鵝肝醬舖面,不過鵝肝味都唔錯...而塊牛柳更加係充滿肉汁,我都比左4分1老公食~~佢都讚牛柳好juicy~~本來我初初都覺得百二蚊貴貴地架,不過食完之後就覺得超值...推介推介

大家想食有質素既牛又唔想太貴,可以考慮呢間牛屋餐廳呢,不過餐廳格局係酒吧feel,而且有d逼架~~不過同一條街仲有間新牛屋,大家唔好去錯呀

今餐$193,待應話要食過$200先可以簽卡...我見隔離檯簽卡好似要俾手續費喎,大家都係問清楚勒~~


8 則留言:

  1. 牛屋餐廳在那區? 老公的爺爺,三代同堂很難得!好好探望他吧!

    回覆刪除
  2. Happy Girl:牛屋餐廳就係佐敦吳松街143號之麻~~我地都諗住聽日再去探爺爺,希望佢情況好d啦~~

    回覆刪除
  3. 唔錯喎!去試o下先

    回覆刪除
  4. little bunny:真係值得一試架~

    回覆刪除
  5. 你係九月新娘喎?! 幾時好日子 ?邊度有你結婚相睇 ?

    回覆刪除
  6. 我好細個(我唸係幾歲)就去過, 果陣覺得好好味架!  得閒真係要再去!!

    回覆刪除
  7. innis:不過入面比較逼喎,你都係遲d先去啦~ TheMay:我係就係9月新娘,不過係2件前喎 ...結婚相,下面呢篇都有得睇少少 http://hk.myblog.yahoo.com/jw!c7r8kVeLBhgu0OPoDT1OLknQ9Q--/article?mid=3801&fid=7 jiji:得閒去試下啦~

    回覆刪除