2007年8月21日 星期二

0821的晚餐 ~ XO醬螞蟻上樹

老公聽晚有飯局,後晚又要上堂,所以今晚決定煮飯食~~

因為好驚落大雨,所以放工無去買餸,好在星期日係吉之島買左少少糧食,所以就整左:

XO醬螞蟻上樹:味道唔錯呀,用黎撈飯食有台式肉燥飯既效果添

椒絲腐乳炒通菜:好似炒得好雜亂咁...可以份量太多啦,不過呢度只係半包既份量,為係只係一蚊咋

蒜味香腸炒蛋:香腸當然係吉之島買既...味道唔錯,蛋亦炒得幾滑~~

簡簡單單又一餐~~


 


11 則留言:

  1. 但係你嘅簡簡單單都幾豐富喎~~~

    回覆刪除
  2. 你屋企都幾好餸喎,如果我同老公仔既話,我只係會煮2個餸架咋。

    回覆刪除
  3. 咁螞蟻上樹喎, 咁都叫簡單? 好勁呀

    回覆刪除
  4. 希望我, 今晚勤力點... 煮飯俾老公吃!!!

    回覆刪除
  5. 通菜一流~~好味道~~不過我奶奶話叫我唔好食咁多, 因為通菜有名抽筋菜 , 不過我都照食可也~~抽筋的話就麻煩隔離個位囉haha

    回覆刪除
  6. it's really so ridiculous, if we eat outside it cost $40-50 for the veggi.  hey beauty, i really want to remind you one more time, DONT every meal eat sausage, fish ball, beef ball, ham, etc..... this kind of stuff will make you unhealthy, dont use the excuse saying no time or what, just remember have a healthy life is very important, dont you remember my husband's sis?

    回覆刪除
  7. 請問"XO醬螞蟻上樹"有咩材料呢

    回覆刪除
  8. 張大少奶:XO醬螞蟻上樹既材料好簡單就係粉絲同免治豬肉之麻~~除左XO醬仲有用豆辨醬架~~ enyalam:我知呢d即食野係無咩益架啦,所以就算食都係自己煮lor~~ 一屋三個大細路:其實我覺得自己煮通菜係唔好味架,都係出街食比較好 七七:等緊食係餐飯呀~ la la:螞蟻上樹係個名靚d o者,其實只不過係肉碎炒粉絲~ 魔鬼之料理達人:我鐘意多d餸,感到食得開心d架~ Happy Girl:多謝~ Ca Ca:我要番飯盒所以咪要煮多d lor~

    回覆刪除
  9. 我都試o下整個XO醬螞蟻上樹先

    回覆刪除
  10. Little Bunny:咁你快d整啦,好容易架咋~

    回覆刪除