2007年8月16日 星期四

娘家晚飯@潮江春

我既慳家本色其實係秉承媽媽既優良傳統

呢期媽媽新出左張AE白金卡有好多優惠,迎新禮品仲係10張$100美心集團現金卷(食滿$200就可以用1張架啦),就算用晒現金劵就咁用張卡都有2人半價,3-4人65折,4人以上75折既優惠...所以媽咪呢排成日同朋友或者爸爸去美心集團既酒樓食飯,上個星期日又就請我地去翠園飲茶lor~~

其中媽媽都常去太古城間潮江春食飯,酒樓呢期只要食滿$200就有一個印花,儲滿8個就送一鍋紅燒一品翅,因為媽媽儲滿左所以就叫我地一齊去食飯,順便食左鍋翅佢

老公今日要上堂,佢唔想趕頭趕命咁去太古,所以決定唔參加,自己食麥當當算喎~~我當然去啦,今日食左

紅燒一品翅:雖然d翅就唔算多,不過送既當然唔會要求太高啦...佢話值成四百幾蚊架~

碧綠川椒雞:保持水準,平時唔食雞既細細妹都好鐘意食~

椒鹽九肚魚:炸得唔錯喎,而且熱辣辣,good~

鹵水鵝肉:我就覺得鵝皮肥左d,不過都算好味道~

煎蠔餅:好多蠔仔喎,不過略嫌煎得乾左少少

沙茶牛河:食過好多地方既沙茶牛河好似都係呢間最好食~~

原以為送左鍋翅就無得再折,點知依然有得75折,所以埋單只係四百幾咋,人均消費約$70已經有翅食,真係幾抵下...我會繼續向媽媽學習架啦

 


4 則留言:

  1. 我都係會計到好抵o架!!  嘿嘿...師奶仔嘛!

    回覆刪除
  2. 敏敏敏:無錯,其實知道自己慳左錢既時候都幾有滿足感架~

    回覆刪除
  3. Happy Girl:係呀,非常抵食~~

    回覆刪除