2007年8月5日 星期日

阿龍咖哩

聚會完畢打俾老公,問佢今晚想食咩,佢諗左一陣之後話想去食咖哩...咁我道問佢係咪想去食阿龍咖哩,因為之前想去食時太多人排隊,我地唯有放棄啦~~

今日7點幾去到剛好有位,不用排隊呢~~

雖然呢期新聞話無牛肉賣,不過呢度仲有牛肉食....老公要左咖哩牛腩($37),我要左咖哩魚($49),大家都係跟飯,另外叫個咸薄餅($7)~~

呢度係巴基斯坦既咖哩,所以加左好多洋蔥碎粒架...我地要左小辣,對我黎講其實唔係好夠辣,下次應該叫中辣~~而老公就覺得o岩o岩好,不過佢食食下竟然流鼻血,真係唔知佢係熱氣得滯淨係太辣呢~~

所以之後就去左單眼佬飲涼茶,原來涼茶都加價,一碗廿四味已經係$7啦...不過老公話佢d涼茶好正架喎~~


9 則留言:

  1. 我本身唔食得辣架.... 但每次見到人地食咖喱, 我就心思思想叫.... 每次都食到口唇都脹埋... 因為厚左....

    回覆刪除
  2. 好似好正咁喎!! 間野響邊架??

    回覆刪除
  3. sasa:咪就係佐敦既吳松街lor~~ happy girl:你鐘唔鐘意食咖哩架? 七七:如果太辣先會變豬嘴~~

    回覆刪除
  4. 男友成日話帶我去食一直都未有機會呢~  我成日話減肥:p

    回覆刪除
  5. 我好鍾意食亞龍咖哩咖~~

    回覆刪除
  6. Bear:係呀~~唔知有無機會撞到你呢~~ 蠍:我把口都係成日話減肥,不過我次次都係食完先算

    回覆刪除
  7. 我老公好鍾意食curry架, 係吳松街, 但係近佐敦道定係枸士甸道果邊呀?  我next monday覆診要去食lunch先!

    回覆刪除
  8. innis:係近佐敦道個邊架,不過迫迫地架喎,你驚唔驚呀~

    回覆刪除