2007年6月4日 星期一

0604的晚餐 ~ 迷你冬瓜盅、宮保雞丁

今日公司只係得我一個,因為老闆同另一個同事都放假,所以好清閒

於是我就諗下今晚可以用屋企既食材煮咩餸好勒,結果俾我諗左呢三餸一湯:

迷你冬瓜盅:用冬瓜盅純粹想個賣相靚d,不過因為太迷你,煲湯當然另外煲啦~~真係夏天既消暑良湯~

宮保雞丁:呢味係新登場,原來宮保汁並非想像中的難煮,味道很不錯

煙肉炒什菌:用上忌廉做汁,也算不錯~~

金銀蛋蒸肉碎:呢味賣相最差,因為蒸左好耐都未熟...不過味道都唔錯,老公都好鐘意食呢~~

 

 


 


20 則留言:

  1. 個冬瓜盅好靚啊! 你幾多人食飯呀? 可以煮三餸一湯~我得2個人食,煮2餸已經好飽...

    回覆刪除
  2. 我都好鍾意個冬瓜盅,不過我怕煩,都係起肉煲湯算囉

    回覆刪除
  3. 冬瓜盅你都識?好叻呀!請問係點整既呢?

    回覆刪除
  4. Hi, 今日係我開blog一週年紀念日.....!!有時間上來坐坐呀!

    回覆刪除
  5. 我鍾意冬瓜盅! 我仲想問個宮保汁點煮??

    回覆刪除
  6. 曾師奶:恭喜晒 alovea:其實我係起左d冬瓜肉,然後另外用煲整個湯架,加左肉碎,冬菇粒,咸蛋白,調味都係鹽/雞粉咁咋...至於個盎就用廚剪剪靚個口,然後蒸熟佢,將d湯倒番入個冬瓜盎入面就得架啦~~ thy:其實我都係就咁起肉黎煲湯架咋~~ 大蚊:哈哈,其實你呢個問題好多人都問過~~其實我地只係兩公婆食飯,不過因為我地會帶飯番工,所以要煮4人份量既餸lor

    回覆刪除
  7. JK: 個宮保汁好易架咋,我覺得用黎炒蝦食一定好好味,不過老公唔食蝦,無辦法~~ 材料炒到咁上下就贊1湯匙米酒,然後落豆辨醬1湯匙、茄汁2湯匙、鹽適量、糖適量,少少麻油,最後加少少生粉快速兜勻就可以上碟架啦~~

    回覆刪除
  8. 真係佩服你呀! 日日都咁精彩咁好餸!

    回覆刪除
  9. 你切得個冬瓜盅.... 好雅緻呀!!!! 無得彈!!!!! 你地兩公婆吃咁多餸... 不如叫 DHL 送兩份俾呢邊 "陳生陳太" 收丫~~~ 呵呵呵呵~~~~

    回覆刪除
  10. 三餸一湯,個樣賣相好掂,你好厲害呀! 個冬至盅最吸引,你好好心機呀!

    回覆刪除
  11. 冬瓜盅 ~ 我昨 日都買左個冬瓜 , 準備做 ~  冬瓜盅 有無食譜 , 教下我啦  !  

    回覆刪除
  12. Jenny Wong:多謝讚賞~~ 茜姐:其實我無食譜架,因為我係分開湯還湯煲,冬瓜盅還冬瓜盅蒸架 ...我係起左d冬瓜肉,然後另外用煲整個湯架,加左肉碎,冬菇粒,咸蛋白,調味都係鹽/雞粉咁咋...至於個盎就用廚剪剪靚個口,然後蒸熟佢,將d湯倒番入個冬瓜盎入面就得架啦~~ 張大少奶:係呀,冬瓜盅大人細路都鐘意~ Little Bunny:哈哈,我都覺得個冬瓜盅幾靚~ 七七:你太過獎啦~ V&E:我好多時都好懶架~ 小杯:多謝~~

    回覆刪除
  13. yan師姐....你整的真條作, 次次都似酒樓賣相咁, 好pro呀

    回覆刪除
  14. 一屋三個大細路:哈哈,我呢d都係混水摸魚架咋~~

    回覆刪除
  15. 我地就有時夜放工, 有時間煮飯.

    回覆刪除
  16. 你咁都叫做懶....咁真係唔知咩叫勤力喇!

    回覆刪除
  17. V&E:你咁講我會唔好意思架 Soldier:搵食艱難,所以我都好享受放工之後煮飯既時光架

    回覆刪除