2007年6月2日 星期六

北海道の初夏物語 ~ 前言(兌換篇)


仲有2個星期就出發去北海道啦

平日要返工無時間去銀行,只有星期六先可以去兌日元~~本來上個星期已經想去兌架啦(不過因為貪睡趕唔切)因為匯率跌左好多,之前有朋友3月尾去北海道匯率成0.067,佢話我地宜家呢個時間兌日元俾佢個時抵好多,不過就叫我快d換,佢話應該差唔多係時候回升喎~~

以前我都係去銀行兌換外幣去旅行,不過唔知幾時開始(只少都3,4年前)我就轉左去中環《百年找換有限公司》兌換外幣~~貪佢匯率比銀行好而且免收手續費,仲可以打電話落定order晏少少至去拎~~好似今日咁,老公10點幾打去落order,我成點幾先去拎呢,如果呢個時間去銀行既話就要食閉門羹了

呢個星期日日都睇住個匯率,估唔到今日係呢個星期最抵既匯率:0.0642
~~唔知仲會唔會再低呢不過我下個星期六又答應左去監個樂理考試,所以今日點都要去兌架啦~~

我兌左成廿幾萬日元呀~~哈哈哈,唔知夠唔夠洗呢~~如果洗晒都唔怕既,可以簽信用卡架麻,一卡傍身就世界通行~~


6 則留言:

  1. 北海道無東京d消費指數咁高,會好駛過响東京嘅...... 你會去幾多日呀?

    回覆刪除
  2. 露絲:我去8日呀~~

    回覆刪除
  3. 我都鄧你有啲「未出發,先興奮」既感覺 。 祝你有個完滿旅程,記得影多啲靚相俾我睇呀!

    回覆刪除
  4. Joey媽:多謝多戲...一個旅行令我興奮左成個月咁耐呀~~我一定會影好多靚相番黎同大家分享既,唔會令你失望

    回覆刪除
  5. 我媽咪都跟團去左北海道, 我同佢去聽茶會時導遊講話日本簽咭好唔抵架. 佢地一個月先結一次數, 就會揀0個個月最高rate去兌. 所以好唔抵架. 都係唱多d錢去唔好簽咭喇.......

    回覆刪除
  6. lulu:我都知,不過就算碌卡都應該唔會好多既~~

    回覆刪除