2007年6月28日 星期四

北海道の初夏物語 ~ 任坐地下鐵 Day 1.3

我買既5日JR pass係明天才開始使用,所以之前買單程票由機場到札幌~~

今日既行程都係札幌市,其實遊市中心步行都無問題架,不過我查到原來今日係《北海道神宮例祭》既最後一日,所以我放棄左係市中心睇札幌市計台、北海道廳舊本廳舍呢d到此一遊既拍照景點~

由於例祭會場有2個,一個係北海道神宮既所在地圓山公園,另一個係中島公園...2個公園都係搭地鐵去方便d,所以我決定買張地鐵1 Day Pass,1日內任搭,咁樣用黎去第二個地方都得麻~~

而且平日既地鐵1 Day Pass係要800 yen既,但係星期六日反而會平d,只係500 yen~~今日正值星期六當然買1 Day Pass抵啦,如果淨係搭一個站都要俾200 yen架

放好行李就出發去地鐵站啦,我決定去北海道神宮既所在地圓山公園感受地道日本人既節慶~~

圓山公園都好大下架,你地睇下指示牌,裡面仲有動物園、球場、競技場咁架~~因為個指示牌既公仔好得意,所以我又影低佢~~

2張地鐵1 Day Pass,又用左1000 yen勒~~


2 則留言:

  1. 嘩.....香港地鐵啲指示牌咁得意就好囉

    回覆刪除
  2. 係咁o岩呢個指示牌咁得意咋,其他都係正正常常架~

    回覆刪除