2007年6月12日 星期二

畢知所謂

老公成日都話我放好多時間寫blog,不過佢都係哦下我,唔會阻止我既...之不過佢唔會追看我既blog,因為佢都知我寫d咩,不外乎都係寫下煮左咩食,去左邊到玩或者係有咩抵野著數~~

不過唔止點解,老公前幾日終於係yahoo開左個blog,可能佢俾d同事笑話佢唔識blog野啦

老公對將自己既野俾晒人知始終有所保留,所以佢雖然開左個叫《畢知所謂》既blog,但係佢既日誌係唔會俾人睇架...只有我呢位吳太先可以睇到佢寫左d咩,我係佢個blog唯一既讀者啊...唔知佢幾時會再開放d俾埋其他人睇呢~~


11 則留言:

  1. 我好想知點解你老公要用《畢知所謂》呢個名?

    回覆刪除
  2. 我有同阿thy一樣的疑問

    回覆刪除
  3. 吳太, 哈哈... 我估佢係咪想回應你就真呀~~~ 咭咭....

    回覆刪除
  4. 我老公每日得閒都會睇我個blog架! 不過佢就從來都唔會留言...一來佢唔識打中文, 二來佢唔知可以寫咩喎! 太肉麻又唔想寫出黎俾晒人睇, 所以就齋睇唔留言囉! 你老公都好呀! 肯開個blog寫下野, 雖然淨係俾你睇, 不過你都可以從中了解佢多d嘛!

    回覆刪除
  5. 我老公都話我成日寫Blog,不過佢唔會管我。 我成日都會問佢有無睇我個Blog,o甘佢就即刻去睇,都唔知有無心睇o既,激死

    回覆刪除
  6. 哈~咁攪鬼~得你一個人有得睇 早排我個阿喂都開blog~不過寫d無理頭野

    回覆刪除
  7. yamoni:可能阿喂睇得你寫blog多,所以想學下你lor~ little bunny:唔緊要啦,你老公日日對住你,唔睇blog都知你做左d咩啦~ v&e:唔知點解男人都係唔鐘意寫blog~ 七七:唔知呢 JK,Thy:因為我老公個網名叫小畢畢,所以佢鐘意用畢字開頭lor...我屋企人都鐘意叫佢做小畢畢~

    回覆刪除
  8. 我老公都成日話我寫blog, 十足電車男。

    回覆刪除
  9. 哈! 個名咁攪笑! 我老公直頭唔睇我個blog o架!

    回覆刪除
  10. 我男友都唔睇我個blog,迫佢都唔睇...唉... 好想有個男孩(男人)肯寫d字俾我....<--變態

    回覆刪除
  11. 我老公都成日話我寫晒啲私人野上blog, 感覺好吾安全. 啲男人係咁架啦! 我就覺得無所謂, 又無指名道姓. 而且太私隱的事都吾會講.

    回覆刪除