2007年6月2日 星期六

高登驗眼記

其實我已經想換眼鏡很久了,因為覺得遠看東西時有點蒙,數一數我現在的眼鏡也帶了7年啦,上年講到今年還沒有行動呢~~

前陣子看到高登眼鏡專門店用HSBC卡有折扣,最高達50%呢...其實已經和老公逛了兩遍,不過有老公在旁總是不能選定款式...今天可以自己一個行街街,終於給我物色到合心水的眼鏡了...而且還是半價呢~~

配眼鏡當然要驗眼啦,原來7年間我不過是加深了25度近視,視光師話我保養的不錯...原來現在還有驗青光眼的環節,我還是頭一次知道呢...會有些風直接吹向我的眼球,視光師話如果指數高於21就有危險,他說我現在的指數是16,很不錯呢~~

看來我的一雙靈魂之窗也還保養的不錯下星期五就可以拿新眼鏡了,可以帶著它去北海道呢


10 則留言:

  1. 7年??? 不過7年也只深了25度近視,又真係保養得幾好喎

    回覆刪除
  2. 吳太, 原來你是四眼妹的嗎??? 我依家先知呀!!!

    回覆刪除
  3. yan, ~ 我老公都話想去高登配...  

    回覆刪除
  4. 不能算幾好, 是很好了, 之前小妹半年50的+上去, 幾擔心呀, 好在現在稍為穩定呀.

    回覆刪除
  5. 我都係, 年年都加, 真慘!!

    回覆刪除
  6. 你就好啦!我至今仲年年加深,係超級近視妹!有乜秘訣保養0架?

    回覆刪除
  7. sher:下,我唔知有咩秘訣喎...未驗之前我仲以為我d近視深左好多(因為睇遠野蒙蒙地左好耐),點知原來只係25度,但係我已經覺得差好遠lu~~唔知係咪因為我好少帶隱形眼鏡既關係呢? fiona:每年加幾多先? ss:嘩,每年加50咪好嚴重? 魚露:去啦,同你老公去扮靚啦 七七:因為我帶左眼鏡影相同唔帶眼鏡影相個樣爭好遠架 唔猜眼鏡靚好多麻...所以post你咪唔知我係四眼妹lor JK:係呀,宜家副眼鏡係我第一次出糧拎d人工去買俾自己架...所以數下我工作既年資就知道帶左幾耐啦  

    回覆刪除
  8. 呵呵呵呵.... 最緊要靚~~~

    回覆刪除
  9. 我都係四眼妹,有600幾度近視,你呢?

    回覆刪除
  10. little bunny:我宜家一隻450,一隻425,無散光架 七七:梗係啦,吳太都好貪靚架

    回覆刪除