2007年6月28日 星期四

0628的晚餐 ~ 北海道旭川火頭山拉麪

今日老公要上堂,所以8點半先番到黎,我就煮左係北海道機場買既火頭山拉麪做晚餐~

火頭山係北海道旭川拉麪村其中一間出名既店,無記錯既話香港以前既拉麪橫丁佢都有開舖呢~~雖然我無去到旭川拉麪村,不過係機場見到又唔使雪藏就買左盒番香港勒~

味道都唔錯,不過無我地係旭川間一藏食既拉麪咁好食~~不過麪條都仲好新鮮彈牙,不過老公覺得麪質有d似廣東既雲吞麪,不過就當然係粗d啦...所以佢就無咁鐘意食~~不過味道當然都好唔錯~



6 則留言:

  1. 妳好!我第一次在妳的Blog內留言! 今年我在2月去了北海道玩,睇唔同的雪祭,旭川雪祭係其中之一!我地有係旭川的火頭山食拉麵,兩個字可以形容:超正! 比'味之時計台'更好食過。唔只d麵彈牙,d叉燒係極大的驚喜,入口即溶(唔係肥豬肉呀)!好美味!你地下次再去的話,一定要試吓!

    回覆刪除
  2. 好開心呀~~~我打算下個月去富良野同小樽~期待住你既網誌

    回覆刪除
  3. Home Sweet Home:
    我係旭川試左間叫一藏既,拉麪又係超級好食~~我都有去味之時計台食,都係覺得旭川間一藏好味d,所以我覺得旭川既拉麪真係一定要試~~

    回覆刪除
  4. Ca Ca:
    下,你去完帶廣無耐咋喎~~宜家又plan緊下個月去富良野同小樽,真係令人羨慕勒~~下個月好旺喎,你book好野未呀?

    回覆刪除
  5. 其實係plan左0者,不過都唔知去唔去得成架~~一個人去好易話為0者,book 左民宿囉~~ 但係,好肯定我唔會食得咁豪架喇~~~所以睇你個blog 睇得好開心~~

    回覆刪除
  6. CaCa:你就好啦,又可以去玩~~我諗我最快又要下年先可以去旅行...食野係旅程重點,不過我計番成個trip都係用左2千鬆d咋(2個人8日喎),所以都唔係好豪o者

    回覆刪除