2007年6月4日 星期一

城軒

昨天監考完還在盤算著要不要煮晚飯,原來老公的教友即興約了是晚吃晚飯...友人還會駕車在九龍站接我和老公一起去吃飯呢...啊,實在太方便了~~

原來今晚是去城大的城軒吃晚飯...味道不錯,我們點了咕嚕肉、香煎琵琶豆腐、翠玉瓜炒駝鳥肉、金菇瑤柱扒菜苗、蒜子上湯浸時疏、清蒸牙衣、例湯:鯊魚骨煲老雞、桂花糕及竹庶水....很豐富呢,6人吃到飽飽,每人$95...都幾抵食~~

席間令我想起大學時大伙兒來這裡吃飯的一件瘀事,城軒只可用現金或城大的信用卡結脹,我們一班中大人吃完之後,大組長拿出他的中大信用卡來結脹,那待應不好意思的說只收城大卡,我們大家聽後都在狂笑,還說大家都是CU麻最後當然是要集資才可以埋單呢~~

飯後我和老公說不如搵日入中大食飯呀,我都好耐無去中大既餐廳食野啦,不論是學生飯堂或是教職員飯堂也很令我懷念呢~~幾時入去好呢


6 則留言:

  1. 我以前都間唔中入中大食嘢架,有間中菜廳的wasabi牛肉幾正架, 反而城大就冇去過喎.

    回覆刪除
  2. 不如搵日上黎我屋企玩(不過唔知玩乜 ),然後齊齊去中大食飯   最近大埔海濱公園有得坐船遊覽,或者我地可以坐完船之後再喺公園or中大影相,我幫你影沙龍呀!

    回覆刪除
  3. Joey媽:舉腳贊成,上你屋企同Joey玩咪夠lor,佢d玩具我都未玩過~~仲有得影沙龍,不過我驚我唔似Joey咁上鏡咁專業喎~~不如就等我去完旅行番黎搞啦,我又可以俾相你地睇呢~~ c9july:你記唔記得中大間餐廳既位置呀?城軒都可以一試架~~

    回覆刪除
  4. 你去食飯可以幫我入分喎~ 你唔記得我呢個城大人咩? 好似我地免加一添喎~ 城軒野食的確唔錯架, 我地經常都去飲茶既 你下次去叫埋我喎

    回覆刪除
  5. agnes:係呀,原來你有得儲分...下次去既話就call你攞number~

    回覆刪除
  6. 以前返學就成日上去飲中午荼.

    回覆刪除